Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu billigere grafisk arbejde i hele oktober.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Vi har hos GetLogo.dk netop fået en ny designer ansat. Som selvfølgelig er spændt og glæder sig til at komme i gang med en masse projekter.

Da vi nu har en del ekstra kapacitet vil vi derfor lave et godt tilbud til alle Aminoer så vi virkelig kan få vores nye såvel som gamle designer i sving.

Derfor giver vi 10% rabat på alt arbejde i hele oktober måned til alle Aminoer. Vi laver mere eller mindre alt grafisk arbejde. Herunder finder du nogle pakkeløsninger, men har du andre ønsker så skriv blot til pb@getlogo.dk så laver jeg også gerne en pris til dig. Udover vores særdeles billige priser yder vi altid høj service og giver 100% tilfredsgaranti. Læs mere på www.getlogo.dk eller se vores trustpilot for at se hvad vores tidligere kunder siger. (P.S priserne herunder har fået fratrukket de 10% rabat).

Logo pakke: 3 Logo forslag + favicon999 kr.

Social media + logo pakke: Cover billede, Profilbillede, 3 Logo forslag + favicon - 1549 kr.

Grafisk identitet: Visitkort, Brevpapir, Cover billede, Profilbillede, 3 Logo forslag + favicon - 2250 kr.

Flyers: 599 kr.(Et sidet flyer899 kr.(To sidet flyer)

Bannere: 699 kr. +250 kr. for efterfølgende hvis du skal have samme tema som den første.

Fanger noget af ovenstående dig, så bare skriv en mail til pb@getlogo.dk så hjælper vi dig videre.

Alle priser er eksl. moms.

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov glemte lige at nævne i indlægget at selvom jeg skriver at vi giver 10% i hele oktober gælder det selvfølgelig allerede fra i dag af, også oktober ud.

Tilmeldt 23. Feb 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Juridisk Hjælp Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi (Juridisk Hjælp) brugte Getlogo.dk til flyers - De flotte flyers har bidraget fint til vores omsætning

Vedlagt er et billede af deres arbejde:



Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de pæne ord, det var også en fornøjelse at arbejde for jer.

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Milkwood,

Hvis jeg skal have lavet et banner til min hjemmeside (omkring odds). Hvor lang tid skal jeg så regne med at dette vil tage? 

Mvh Daniel 

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Enola Daniel

Vores leveringstid er som udgangspunkt 1 uge, men vi vil i mange tilfælde levere endnu hurtigere.

Håber det svarede på dit spørgsmål

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Tak for det hurtige svar. Jeg snakker lige med min partner også vender jeg tilbage til dig.  

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, jeg glæder mig til at høre fra dig. Du kan bare skrive til pb@milkwood.dk eller ringe til telefonnummeret inde fra siden(Også i weekenden). Skulle du have yderligere spørgsmål.

- Philip

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)