Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på dimsdims.com... og et stort tak:)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Så er vores hjemmeside www.dimsdims.com ved at være klar til at varerne er på gaden på onsdag. Eller det synes vi i hvert fald selv at den er. Det er det første site jeg har lavet, så kritik modtages meget gerne:)

Tusind tak til de personer herinde der har givet feedback og gode råd i forhold til hele opstartsfasen, det har været en kæmpe hjælpe at kunne sparer med jer alle sammen:)

dims

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser fint ud :-) Der gik lige lidt tid inden jeg fandt ud af om det var en blog eller et produkt side. Men ellers syntes jeg det ser rigtig fint ud :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorartikler:

Ser fint ud :-) Der gik lige lidt tid inden jeg fandt ud af om det var en blog eller et produkt side. Men ellers syntes jeg det ser rigtig fint ud :-)

Helt enig. Det ligner ikke en klassisk webshop overhovedet. Men det kan jo også være godt:) 

Kan godt lide jeres slogan/motto:)

Jeg ville personligt skrive ordene i jeres menu med stort begyndelsesbogstav. Synes det ser bedre ud, men det er jo nok en smagssag

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med på den med de små begyndelsesbogstaver, det gør næsten fysisk ondt i mine øjne.

På jeres produktside står jeres produkter ikke på linje, de hopper og danser lidt, i hvert fald hos mig (Pc, Explorer)

Eller synes jeg egentligt også at det ser fint ud.

Syntes måske det var lidt sjovt med den sorteringsknap, når i kun har et produkt...eller er det mig der ikke kan finde de andre?

Natash

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lauridsen 

Som det allerede er blevet nævnt her i tråden, er det svært at finde ud af om man lander på en blog, eller en webshop. Dette synes jeg du skal bruge din header til at få kommunikeret klart og tydeligt. Endvidere ville jeg hvis jeg var dig, flytte min kurv væk fra menuen og op særskilt i din header. 

Hvis du får rettet ovenstående vil din webshop adskille sig lidt mere fra at ligne en blog, til rent faktisk at ligne en webshop :-) 

God arbejdslyst! 

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Tak for feedbacken indtil videre. De små begyndelsesbogstaver er et bevist valg, da vores logo mm er med småt, men vi tager selvfølgelig kritikken til eftertanke.

Det skal lige siges at vi selv producere produkterne og at siden er henvendt til både slutkunder, samt vise lidt info omkring os og produkterne til evt. kommende forhandlere.

Kom gerne med mere kritik. Er det grafiske materiale i ok kvalitet? så det lige i en ældre version af IE i dag og der var det ikke vildt skarp.

Fra København N
Tilmeldt 21. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Esben Bock Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dims :)

Jeg synes måske nok, at i burde starte forfra med en designer og programmør. Jeres header er egentlig spændende nok. Men den passer ikke så godt til produktet. Og så er det der gratis theme slet ikke egnet eller beregnet til formålet.

Hvis det bare skal være en simpel præsentation som denne her, kan i sagtens bruge et tilfældigt theme. Men når det er en shop, i har gang i, vil jeg nok anbefale, at i finder nogen themes, der målrettet woocommerce.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)