Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en hurtig og let metode til at finde en butiks affiliatepartner i Danmark?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 1
Fra  Flipit Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Tidligere har jeg arbejdet med affiliate marketing i Sverige, og der var det dejligt let at finde ud af, hvilke affiliate netværk en butik samarbejder med. Siden annonsering.se har et søgefelt, hvor man bare skriver butikkens navn, og så kommer der en oversigt over diverse affiliate samarbejdspartnere. 

Jeg har netop fået arbejde på en dansk rabatkodeside, og er virkelig frustreret over, hvor meget tid jeg bruger på at finde frem til butikkers affiliatepartnere. Nogle har naturligvis en partneroversigt nederst på deres hjemmeside, men det er sjælendt. Næsten hver gang jeg vil tilføje en butik, skal jeg kigge diverse affiliate netværk igennem. Ofte finder jeg ikke butikken, fordi den så samarbejder med et mindre affiliate netværk, jeg ikke har hørt om, eller slet ikke arbejder med affiliates. Et par gange har jeg ringet til butikken selv, men bliver sendt direkte til butikkens salgspersonale, der aldrig har hørt om affiliate marketing før og derfor ikke kan hjælpe mig :s

Kender i en side i Danmark med en samlet oversigt over butikkers affiliatespartnere, eller har i tip til en hurtigere metode til at finde en butiks samarbejdspartnere end at gennemgå alle netværk hver gang? Eller har en af jer lyst til at lave en side ligesom den i Sverige? Det ville virkelig gøre mit liv lettere :D

Jeg håber i kan hjælpe!

På forhånd tak.

Mvh. Rikke

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)