Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento theme - hvor meget kan ændres?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står overfor åbning af min første webshop, som kommer til at køre på Magento. I første omgang planlægger jeg blot at finde et tema på ThemeForest - men hvor meget kan sådan et egentligt tilpasses "out-of-the-box"?

Hvis vi tager udgangspunkt i dette:

http://magento.dedalx.com/greatshop/greatshop-3/

Jeg er med på, at alt tekst selvfølgeligt kan ændres - men det indeholder fx 8 "Latest products" på forsiden. Skal der dermed gøres brug af alle 8 positioner, eller tilpasser en template sig hvis man kun opretter 4 produkter? Samme spørgsmål gør sig fx gældende for "Discounted products" længere nede på siden.

Generelt kan jeg finde mange vejledninger omkring konfigurering af Magento, den løbende administration, integration med økonomi osv. - men ikke så meget omkring templates.

PS: Jeg planlægger at bruge et professionelt firma til selve opsætningen og installationen, men spørger for at være godt klædt på til dialogerne omkring hvad der egentligt skal udvikles/tilpasses :).

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt kan tilpasess og ændres.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)