Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du gøre mine budgetter mere sexede?? :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har en solid forretnings plan klar og aftaler på plads, til et nyt større forretnings eventyr, som ligger relativ tæt op af vores eksisterende forretning.

Min udfordring ligger i at for at planen kan eksekveres i stor skala fra "day one" så skal vi bruge yderligere kapital/likviditet. Jeg har selv siddet og regnet på tallene, men ville meget gerne have afprøvet mine beregninger hos en talknuser, der måske samtidig kunne hjælpe mig med at få hele tal delen til at virke lidt mere sexet :) Så jeg kan få samlet det hele i et slags prospekt.

I samme forbindelse ville jeg gerne høre i forhold til at tage en ekstern investor ind, da planen er at denne nye gren i vores virksomhed i løbet af 3-5 år kommer til at blive vores kerne forretning, hvordan kan en exit strategi være - her tænker jeg på om man allerede fra start kan aftale med en kommende investor en exit strategi, så ud over et afkast over de 3-5 år, at man så allerede har fastsat en tilbagekøbs pris - da vi langsigtet gerne vil være i fuldstændig kontrol?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan hjælpe. Skriv evt personlig besked, hvis du måtte have interesse heri.

Bh
Michael

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)