Hvad er jeres erfaring med grossiter/leverandører? Skal man ringe rundt eller er en mail nok? Jeg har nemlig fået lidt forskellige meninger, og jeg har selv kun skrevet rundt. Ville det være bedre at ringe? Også selvom leverandøren holder til i Spanien, England eller Østrig? Jeg vil alligevel gerne holde mig til danske leverandører, men bare til senere brug.
I vores digitale tidsalder forholder det sig vel stadig således, at hvis man ønsker at etablere et godt samarbejde, så taler man sammen for at finde frem til den rigtige aftale - som man så senere gør skriftlig. Jeg ville starte med at at ringe og forsøge at finde ud af hvilken person jeg skal have fat i for at etablere et samarbejde - eventuelt supplere med en mail for detaljer. Det kan selvfølgeligt være svært hvis man måske ikke selv er så god til at tale engelsk, tysk eller spansk (det vil de jo helst i det land ;-) ) - her kunne man indlede med et brev(mail). Desværre er der nok en del emails der ikke altid havner hos den rette - uanset overskriften.