Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål / feedback om ny forretningside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

Hvis / når i køber accessories som ure, solbriller, rygsække og lignende, fortrækker i så at købe på nettet eller i en fysisk butik. Og hvis du ikke køber på nettet ville du så være villig til at gøre det, hvis prisen var lav nok? 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er 51 år og det kan være, det er derfor. Jeg foretrækker en fysisk butik, medmindre jeg kender både produkt og forhander, og/eller prisen er mærkbart lavere. Jeg foretrækker også at handle med fysiske mennesker (:-)) og tror på, at det er nemmere at reklamere i en butik.  Jeg må dog sige, at jeg har en petitessegrænse, så jeg "satser" gerne f.eks. 200 kr. på at slippe for at bevæge mig hen til en butik. Ofte glemmer jeg dog at lægge fragten til.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

absolut nettet - forudsat siden virker 100% ok - meget gerne med rent dankort som betalingsmulighed da selve det at være netsgodkendt er et vist tegn på at siden er gennemgået og har tænkt sig at leve, men ellers minimum alm. kort betaling .- ikke hvis kun paypal med mindre det var noget ebay lignende

Også varen skal virke korrekt -. ikke en masse kopisolbriller - og solbriller ure vil jeg mene har meget stor konkurrence i forvejen (jeg ville aldrig købe et par 100 kr solbriller andet sted end kiosk på stranden på Madeira hvis jeg havde tabt min solbriller) og jeg ville aldrig købe et kina ur til 350 kr med batteridrift - men det er der givet andre der vil - så det er bare at teste. Sats ikke på kun - pris lav nok - der er så mange derude - så find noget der adskiller jeg ud over pris

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)