I denne sag rammer du lidt ved siden af synes jeg...
Hvis ejeren flere gange tidligere har gjort det klart at man også skal købe en drink til sin vandpibe - så er det da underligt at man bliver ved med at tage der over, hvis man har et problem med det?
Man kan naturligvis synes hvad man vil, men der er en grund til at der findes lovgivning på området.
Det er bestemt ikke for sjov skyld, at der findes en forbrugerombudsmand der netop har til formål at beskytte forbrugeren mod vildledende markedsføring, spam osv..
Desuden findes forbrug.dk (tidligere forbrugerklagenævnet), der hjælper med rådgivning og klagesager i forbindelse med købeloven.
Café ejeren er forpligtet til at skilte sine priser korrekt, og det er derfor ikke i orden kun at gøre dette mundtligt. Som forbruger skal du naturligvis kunne stole på de priser du bliver præsenteret for.
At trådstarter flere gange besøger samme sted, er helt for egen regning. Jeg forholder mig primært til lovgivningen og reglerne på området, men personligt ville jeg max besøge stedet 2. gange i forventning om at de havde fået styr på reglerne efter 1. besøg.