Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er alt begyndelse så svært?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Nu har jeg brugt alt for lang tid på det med grossister/leverandører. Faktisk kørt lidt træt i det. Det er virkeligt frustrerende at sende mails til alle mulige brands (tøjmærker) og aldrig få svar. Når man så får et svar er det noget a la: "We apologize; however, we do not have openings for new distributors at this time." - jeg spurgte om de havde nogle danske grossister.

Hvad er det jeg har gjort forkert? Er det mailen, er det min alder (15 år) eller er det noget helt tredje?
Skulle jeg måske hoppe på et andet tog? Tøj er måske et for svært marked? Det er i hvert fald næsten umuligt at finde grossister. 

Håber nogen vil kunne komme med lidt hjælp. Bare komme med lidt meninger om det at finde grossister og hvor svært det er for jer?

Med venlig hilsen
Lasse R. Søgaard 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool at forsøge sig som 15-årig. Jeg går ud fra, at du kender de begrænsninger, det giver? Og -sandsynligvis et dumt spørgsmål-: Har du forsøgt at ringe til dem? God vind.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bor helt klart ringe rundt for at få ordenlig respons fra potentielle leverandører

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

John H, passer det at man ikke må driver virksomhed, hvis man er under 18 år, og har du evt. en kilde på det ? eller en dato for hvornår denne regl skulle være indført ?

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe G:
passer det at man ikke må driver virksomhed, hvis man er under 18 år

Ja det gør det, for du kan ikke indgå bindende aftaler som umyndig. Dette begrænser i sagens natur enhver mulighed for at drive virksomhed, med mindre du har en myndig person tilknyttet.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg klar over, men jeg kan vel godt have min far (som eksempel) til at "have" den for mig?

Det med at ringe rundt er jeg klar over er en god idé. Når I skal finde jeres leverandører, ringer I så også rundt til virksomheder i for eksempel Tyskland? Eller holder I det inde for landets grænser?
Jeg er klar over der er forskel på hvilke leverandører man søger, men alligevel.

Med venlig hilsen
Lasse R. Søgaard 

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du godt ja. Men så er det stadig din far, der hænger på det hele, han skal skrive under på ting, er ansvarlig for eventuelle fejl.

Når jeg kontakter leverandører smider jeg dem en mail, som jeg kan have brugt op til en time at udarbejde, og det er ligegyldigt om det er en international eller en national leverandør. :)

Held og lykke. :)

Tilmeldt 22. Jun 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så tror jeg den er fin nok - han har nemlig sagt at han gerne vil "hænge på det".

Nu kan jeg se du sælger ure/skal til det. Får du altid svar fra de leverandører du skriver til? Jeg skrev nemlig til Ralph Lauren og fik svar med det samme (det som står i første indlæg), og det kunne jeg ligesom ikke bruge til noget.
Så har jeg skrevet til to andre nu (begge danske), og håber sådan set på et svar imorgen. De her leverandører er dog lidt mindre end Ralph Lauren, men giver det mig bedre chancer? - Jeg tror det ikke.

Men lige for at få det hele på det rene. Er det ikke bedst (med tøj) at jeg finder en leverandør/grossist i Danmark? Eller er det bare i Europa?
Tænker bare det måske er lidt nemmere at snakke med dem, hvis det altså er nogle danskere. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ja men læs mit link - det er ikke en ny regel - det har altid været sådan. En under 18 kan jo ikke indgå forpligtende økonomske aftaler og dermed ikke love kunder noget som helst + må ikke kunne påtage sig gæld, men læs mit link fra før - man skal være 18 for at kunne forpligte sig og påtage sig gæld. Man må godt tage arbejde men ikke optræde som virskomhed

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)