Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættere snyder helt klart med skat/moms

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jeg havde planer om drive et rengøringsfirma og har derfor næsten læst alle tråde herinde som omhandler rengøring. Jeg fik chock da jeg læste at mange rengøringsfirmaer tog 150kr+moms i time eller 180kr +moms. Hvordan i alverden kan man et rengøringsfirma med en timeløn på 170kr og have nogle ansatte?

Ja man skal ikke være klog til regne ud, at der snydes STORT med skat, moms og sort arbejde!


Ja det samme er gældende med webshop-programmering mv. Man kan læse at mange programmør har presset prisen helt i bund her. Det kan man ikke live med.

Det samme problem er nok gældende for Vognmænd. Jeg har set nogle vognmænd får kørsel fra Movia og de får 280kr i timen...Hvad i alverden...det skulle man tro er løgn!


Hvilket branche skal man kaste sig over, hvis man IKKE har lyst til snyde og alligevel tjene gode penge! 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var ellers lidt af en udtalelse, jeg håber da du har beviser for dine påstande.

 "Det samme problem er nok gældende for Vognmænd......"  vil det sige at du faktisk ikke ved det ?

Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang vognmænd. Jeg har et eller andet sted på nettet set timepriser som vognmænd kører for flextrafik 280-300 lat inkl

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er synd for dig hvis du vælger branche efter hvor gode penge der er i den? lav det du kan lide og find ud af hvordan du så bedst kan tjene penge, nogle er tilfreds med at det lige løber rundt, andre vil have et kæmpe overskud så der er råd til stort hus og dyre biler.

Men vælg dog det du kan lide, hvem gider arbejder 40-50 timer om ugen med noget man hader?

Tilmeldt 20. Sep 14
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke på den, at man bliver iværkstætter kun for sulte. Man har jo en drøm om at tjene gode penge en dag

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:
Men vælg dog det du kan lide, hvem gider arbejder 40-50 timer om ugen med noget man hader?

Ja det lyder som det allerbedste råd, jeg ville f.eks. hade at gøre rent 40-50 timer om ugen...andre kunne måske ikke tænke sig andet.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke sandt, jeg kender nogle som var fint tilfreds med at være selvstændig og passe sig selv og de få kunder som der var og samtidige hive omkring 250.000 kr hjem årligt.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

justrun:

Jeg tror ikke på den, at man bliver iværkstætter kun for sulte. Man har jo en drøm om at tjene gode penge en dag

selvfølgelig sætter man ofte pengene som målet.. Men det er ikke derfor man gør det?? Så kunne man jo lige så godt tage en god uddannelse og få et godt sikkert job? Det er hele den periode man går igennem når man skal opbygge sin virksomhed, som gør at det er ligemeget hvad man kører i af bil, og hvor stort ens hus er, så længe virksomheden stadig vokser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige det er hele den følelse af at starte noget også se det vokse det er en fed følelse. Dernæst vil jeg pointere at regæringsbranchen er en branche hvor det er muligt at lave mange penge, vel og mærket samtidig med at overholde alle regler. Det kræver blot du planlægger til tænderne inden du går i gang så su kender dit firma som egen baglomme og ved hvor du skal skaffe kunderne og hvordan firmaet skal drives fremadrettet. Sådan er det helt sikkert i alle brancher, blandet med og knokle røven ud af bukserne og selvfølgelig ikke bygge er firma på pris men værdier som de andre ikke har.

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok en stærk udtalelse.
Har du nogle beviser for dem - eller er det rent gætteri?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)