Stund ferien årstid er utvilsomt en travel periode for små bedrifter, er det viktig å sette av tid til å planlegge din markedsføringsstrategi for år fremover. Hvordan vil du fortsette å opprettholde og utvide virksomheten din i 2014? Hvilke planer har du å holde bedriften på rett spor og holde foran konkurrentene? Problemstillinger knyttet til markedsføring er topp-av-sinn for små bedrifter går inn i det nye året. Faktisk, ifølge Yodles bekymring nylig utgitt første årlige Small Business følelse undersøkelse, 42% av småbedrifter eiere sa de er bekymret om å finne nye kunder, noe som gjør det deres #1 generelle. I tillegg sa 33% av små bedrifter undersøkelsen at å holde deres nåværende kunder er en bekymring (#3 totalt), mens 21% av eiere sitert deres konkurranse som noe de bekymre seg om (#6 total). Som vi kan bevitne alt, 2013 var et år der forbrukerne stadig vedtatt nye teknologien, søk og gjennomgå verktøy og sosiale mediekanaler for å kjøre sin vei til å kjøpe. Dette var også året der en rekke nye markedsføringsverktøy ble introdusert som gjør det enklere for små bedrifter nå og konvertere forbrukere i stedene der de stadig søker. Likevel, til tross for små bedrifter bekymringer om effektiv markedsføring sine virksomheter, mange ikke gjør nødvendige investeringer til å tilpasse seg dagens fartsfylt og skiftende miljø. Mens av kan virke små nå, vil de bare bli større i fremtiden, truer stabiliteten og veksten av små bedrifter operasjoner. Når du planlegger for 2014, gjør ditt Nyttårsforsett å gjennomgå 8 enkle tipsene nedenfor for å bygge en bedre markedsføring strategi for bedriften, som setter kundene først og bedriften andre-til-none. 1. Utvikle en realistisk fremtidsrettede markedsføringsbudsjett Det er på tide å sette pengene der munnen er. Små bedrifter i dag sitere kunden attraksjon og oppbevaring som to av sine mest presserende saker, men mange avsatt minimal budsjetter for markedsføring. 2. Bygge en enkel & effektiv Nettstedet er sentral del av enhver bedrift digital strategi; Det er hvordan din nåværende og potensielle kunder kan enkelt finne og kontakt med deg. Gitt sin nøkkelrolle, er det utrolig at mer enn halvparten av små bedrifter eiere (52%) sa sin virksomhet ikke har en nettside, ifølge Yodle undersøkelsen. 3. Sørg for at nettstedet ditt er mobil-optimalisert Som forbrukere stadig tur til smartphones og tabletter søke for informasjon om lokale bedrifter og shop-produkter og tjenester, er det viktig at nettstedet ditt er riktig optimert for disse erfaringene. 4. Bygg en komplett & nøyaktig oppføringer tilstedeværelse Enten det er Google, Bing, bjeffe, YP.com, Yellowbook.com eller SuperPages.com, vises små bedrifter på en rekke virksomhetsoppføringen nettsteder. Å sikre at bedriftens oppføringen er fullstendig og riktig spiller en viktig rolle i å bestemme om forbrukerne gjennom oppføringen kan gå videre med å kontakte deg og kjøper. 5. Vellykket administrere Negative Online vurderinger Online vurderinger spiller en stadig mer sentral rolle i kjøring forbrukernes kjøper atferd. Ligner ord-av-munnen, forbrukere sett høy tillit til nøyaktigheten av online vurderinger. Faktisk fant en fersk Nielsen online studie 29 000 forbrukere 58 landene at omtrent 70% av forbrukerne stoler online vurderinger-gjør dem tredje klarerte form av reklame. En fersk studie fra Harvard Business School viste at noe så enkelt som en en-stjerners forbedring i en Yelp virksomhetsoppføring kan levere en merkbar økning i restauranten inntekter. 6. Bygg en engasjerende sosiale medietilstedeværelse Forbrukere bruker i dag en betydelig mengde tid på sosiale medier samspill ikke bare med familie og venner, men stadig med merker også. Bedrifter i en rekke kategorier-alt fra forhandlere til restauranter, bygger vellykket sosiale mediekanaler for å generere lojalitet og engasjement med kunder og potensielle kunder. Faktisk annonserte Facebook nylig at 24 millioner små bedrifter opprettholder aktiv sider på nettstedet deres. 7. Ta nytte av automatisk planlegging & E-handel verktøy I 2013 så vi mange sterke aktivitet på automatisk planlegging og e-handel foran. Ennå til tross for løfte om disse nye tilbud, mange små bedrifter har holdt seg på sidelinjen. For eksempel avhengige bare 39% av små bedrifter automatisert avtaleregistrering og planlegging teknologi, ifølge Yodle undersøkelsen. 8. Bruk resultatrapportering å informere din strategi Yodle undersøkelsen fant at mer enn halvparten (56%) av småbedrifter måler ikke eiere resultater fra deres markedsføring. Dette betyr at de små bedrifter har ingen opprinnelig å finne ut hvor godt deres markedsføring gjør eller hvordan å sette prioriteringer for hva de kan eller skal gjøre. |
Elliott and Associates Strategic Planning Review Europe Tokyo Paris Asia 2014 Markedsføringsstrategi
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)