Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Taler du et tydeligt svensk sprog ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kigger mig om efter en svensktalende person til indgåelse af et samarbejde / partner til et projekt, der retter sig mod Sverige.

Projektets målgrupper er svenske rekrutterings virksomheder samt virksomheder, der selv kører hele ansættelses forløbet. omkring dansktalende telemarketings medarbejdere samt dansktalende til kundeservice.

Markedet er rimeligt stort og ofte er der et nyt jobtilbud pr. dag og f.eks. den 3. sept. var der jobtilbud fra 9 virksomheder.

Et andet faktum er at den måde, som der rekruteres på er helt fejlbetonet og disse fejl koster kassen for virksomhederne og selv efter ansættelsen sker der fejl.

Virksomhederne er klar over at der er et stort  problem, men de ved ikke hvordan / hvorfor det opstår !!!!

Jeg ved hvorfor det går galt,  så overordnet set går konceptet ud på at minimerer fejlansættelserne samt løse opgaverne billigere og hurtigere.

Den påtænkte rolle til evt. partner er:

Webmaster

Markedsføre projektet

Kontaktskaberen og forhandleren med virksomhederne. ( jeg forestiller mig umiddelbart ikke rejseaktivitet, men det kan ske)

Min rolle er hele den efterfølgende rekrutterings proces, alt afhængig af hvor meget en virksomhed ønsker sig.

Målet er hele markedet for dansktalende Tm-personal og kundeservice -  men starter blødt.

Findes du her eller ? 

/ Serie

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)