Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlejning af lejlighed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lejlighed, som jeg gerne vil leje ud. De månedlige omkostninger er ca 8000. Jeg ved ikke hvad et huslejenævn vil sætte huslejen til. Det kan være alt mellem 3000 og 6000. For at få dækket mine omkostninger, vil jeg gerne leje ud til et firma. Kan jeg lave en aftale med et firma, der lejer den som medarbejderbolig efter erhvervslejeloven, og så lejer firmaet ud til en medarbejder efter lejeloven?

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ligger den henne?

Ligger den i eller omkring en af de store byer er Universiteterne en mulighed.

De leder næsten altid efter lejligheder til gæsteforskere.

Natasha

Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ligger i Albertslund, det er 15 km fra Rådhuspladsen i København. Hvis jeg laver en aftale med et firma, om at de må bruge den som medarbejderbolig, er det så erhvervslejeloven eller lejeloven? Før i tiden var det erhvervslejeloven, men der er kommet en ny lejelov for få måneder siden.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, det ved jeg ingenting om.

Ved bare at vi meget ofte har lejekontrakter med private om leje af privatboliger til indkvartering af gæsteforskere, der kommer hertil på kortere eller længerevarende forskningsophold.

Så forleden dag, at man søger boliger i øjeblikket, så det kunne jo måske være en ide.

Natasha

Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget interesseret. Hvis du har en email jeg kan skrive til, må du meget gerne skrive til wammi67@outlook.dk.

Tilmeldt 27. Sep 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er kommet til at tænke på at det er lørdag i dag. Du svarer nok først på mandag.

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Uh, ved ikke så meget om det. Jeg får bare kontrakterne ned, når der kommer gæster og sørger for at der bliver betalt.

Men kan godt lige prøve at finde ud af, hvor du kan henvende dig.

Natasha

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)