Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakker løbende fra USA - god/billig speditør?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Er der nogle som kan anbefale nogle gode/billige speditører som kan hjælpe med billigst muligt luftfragt på kasser der er ca. 50x50x50 cm og 20-25 kg.?

Mvh.
DéNohr
www.denohr.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

1) USA er et relativt stort land
2) Hvor mange kasser har du?
3) Hvis du ingen forudgående aftale har med speditører, så bliver du alligevel nødt til at bede om flere priser
4) Hvad er det for noget gods?
5) Har du overvejet f.eks. www.freightlane.dk - har glemt navnet på de andre tilsvarende.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og har desværre leverandører spredt ud over flere stater :-(
Lige nu er det 2 kasser pr. leverandør pr. måned lige nu.
Ikke lige nu nej..
Tøj, sko og accessories.
Nej, men det må jeg da hellere lige få kigget på :-)

Mvh.
DéNohr
www.denohr.dk

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med ShopUSA? Kan det ikke betale sig for dig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine leverandører har helt sikkert en aftale med UPS (de er populære over there) så det vil helt sikkert være lettest da de har dag til dag World wide. Jeg ville i hver fald starte med og kontakte leverandørerne og forhører mig.

Fra Københavvn
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 43
Fra  SHOPUSA.com Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

De fleste leverandører har rigtig gode fragtaftaler indenom USA, dvs. domestic USA. Så hvis du kan få dem til at fragte dine varer til ShopUSA i Virginia Beach, så kan vi fragte dem hjem til dig i Danmark. Årsagen til at du skal fragte dem til ShopUSA er fordi du her får din egen amerikanske postadresse i USA. Det betyder også at du kan samle dine forsendelser fra de forskellige leverandører og ShopUSA kan lave én eller flere samlede forsendelser hjem til dig, afhængigt af dine behov. Hvis dine leverandører ikke har nogen gode fragtaftaler kan ShopUSA også være behjælpelige med fragten indenom USA. Du er mere end velkommen til at kontakte mig direkte på mbs@shopusa.com eller 30503005 / 70345036. Mange venlige hilsner Michael, ShopUSA.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)