Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vær med til at teste et nyt Google Keyword monitoring system med langsigtede SERP statistikker

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Capser,

Tak for din feedback!

Ja, brugerpanelet kan måske virke lidt lidt teknisk, men det er super simpelt.

Det du kan gøre i brugerpanelet er at tilføje og fjerne dine keywords og emails til mailinglisten.

Desuden kan du copy/paste dit keyword diagram direkte over på din hjemmeside som iframe.

Jeg vil anbefale at du prøver at logge ind på brugerpanelet for at se hvordan det ser ud.

Du skal blot logge ind med din email og kodeord på  http://www.genius-webdesign.com/

I login-fanen i venstre side.

Når du er logget ind skal du så åbne login-fanen igen og klikke på "My keyword monitoring panel"


Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt, jeg har lige tilmeldt www.godetoner.dk og glæder mig til at modtage den første rapport. Så kan jeg måske slippe for løbende at skulle tjekke efter manuelt :) Har tidligere brugt den gratis seosupport, men den findes vist ikke mere såvidt jeg ved.

Vil du helst have feedback på jeres rapporter/system her direkte i forum'et eller på email/PM?

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt at høre, tak :)

Det er helt fint hvis du giver din feedback direkte i denne tråd, da jeg får direkte besked hver gang der kommer et nyt svar.

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nu blevet tilføjet lidt ekstra konto-informationer i jeres Bruger-panel, når I er logget ind på siden.

I kan nu se jeres aktuelle konto-niveau og hvilke konto-privilegier i har i systemet.

Når beta-perioden er overstået vil der være følgende konto-typer at vælge imellem:

1. "Basic Account" - som den gratis standard-konto, med begrænsning til 1 domæne, 2 søgeord pr. domæne og 1 email pr. domæne.

2. "Business" -  som er med begrænsning til 2 domæner, 4 søgeord pr. domæne og 3 email pr. domæne.

3. "Webmaster" -  som er med begrænsning til 5 domæner, 6 søgeord pr. domæne og 5 email pr. domæne.

4. "Enterprise" -  som er med begrænsning til 10 domæner, 10 søgeord pr. domæne og 10 email pr. domæne.

Priserne er ikke helt fastlagte endnu, men det kommer der mere info om, så snart vi er færdige med betaen.

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er der gået noget tid siden I har tilmeldt jer til keyword monitoring inde på siden.

Hvad synes I om det?

Er det noget I kan bruge?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)