Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og ros - hvad fungerer og hvad kan vi forbedre?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Vi har en webshop som har været online i under 1 år og som giver rimeligt med salg. Vi trækker ok med folk ind og har en tilfredsstillende konverteringsprocent.

 

For at gøre det lidt mere overskueligt har prøvet at ændre lidt på nogen ting på siden. Vi har gjort menuen mindre så den ikke fylder så meget på mindre enheder og til en måde hvor der er lidt bedre struktur set fra vores side.

 

I menuen før havde vi punkter som stylus pen, skærmbeskyttelse, ladere mm. som alle er tilbehør til enten Sony, Apple, Samsung eller lignende. Derfor er de blevet flyttet væk så de ikke fylder i venstremenuen mere.

 

I stedet er der tilbehør til de 3 brands, Apple, Sony og Samsung samt radioer, gadgets og tilbud.

Hvordan syntes I strukturen på www.boynq.dk fungerer? Er det til at finde rundt? Ris og ros modtages med kyshånd :-) 

 

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden er nem at finde rundt i..

Jeg tænker blot om i kunne vælge nogle bedre produktnavne?

Jeg kunne godt bruge nogle gode høretelefoner til min iphone 4.
Jeg aldrig kan huske om den hedder 4s eller ej, så der ville jeg nok ellerede være tabt i bestillingen,  når jeg skulle vælge 4s eller bare 4, for jeg ved ikke, hvad jeg skal vælge eller hvordan jeg ser hvilken model jeg har. Jeg har heller ikke forstand på om man måske bare kan vælge en 4s høretelefon selv om man har en 4 eller omvendt. Så det ville få mig til helt at lade være med at købe nogen, fordi jeg ikke gider til at bøvle med at returnere, hvis jeg får købt noget forkert.

Det jeg godt kunne tænke mig, er nogen som er behagelige at have på og som ikke falder ud, hvis jeg feks bruger den til at høre musik når jeg er i fitness center..

Men for en ikke-telefon-nørd som mig står jeg lidt af på at der ikke står feks "høretelefoner som sidder godt fast" eller meget komfortable høretelefoner".
I stedet hedder produktnavnet feks "Accutone pieces MFI Black digital".

Hvis jeres shop er målrettet dem som virkelig ved noget om teknik og som søger på bestemte brands f.eks. ud fra en artikel de har læst på nettet eller hvad ved jeg - så er det super fint og så skal i ikke lave om på det. Min datter på 17 ved sikkert også godt hvad der menes.

Men personligt ville jeg (kvinde, 36 og meget uinteresseret i teknik) ikke finde høretelefoner i jeres shop, fordi navnet ikke siger mig noget og jeg ville ikke gide bruge tid på at læse beskrivelsen, for at finde ud af om de levede op til mit behov.

Så for mit vedkommende ville der være større sandsynlighed for at jeg købte hvis der feks stod "iphone 4 høretelefoner. Perfekt til fitness" eller "iphone 4 høretelefoner med super god lyd" eller hvad det nu kunne være, så jeg blev guidet frem til hvilken model jeg skulle vælge :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en ganske fin men ja produktnavnene kunne måske være lidt bedre....

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge for feedback. Jeg kan helt klart godt følge argumentationen og det er noget vi vil forsøge at forbedre. 

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boynq 

Jeg har ingen problemer med at finde rundt på shoppen, så ingen ris herfra dertil. Her dog et på andre punkter som jeg vil dele med dig :-) 

Først og fremmest, jeg kender ikke jeres brand. Derfor ville et fortællende slogan, eller lignende, være en stor hjælp for udvidende besøgende som mig. 

Personligt synes jeg at din opbygning virker en smule roddet, dine bokse med menuer og content ikke står i linje med hinanden. På nedenstående billede har jeg illustreret hvordan jeg ville rykke din sidemenu en smule ind, så den står i linje med din header.

 

Ellers rigtig fin shop du har dig her, held og lykke med det! :-)

Tilmeldt 10. Sep 14
Indlæg ialt: 34
Fra  www.Boynq.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jep, point taken. Vi ser om ikke vi kan finde en placering til et slogan, så folk forstår hvad vi kan tilbyde.

Ift. opbygningen, så er det skæve design lavet for at bryde de lige linjer lidt. Og det er selvfølgelig en smagssag :-)

Tak for feedback!

www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Og forskellige smag skal der selvfølgelig være plads til, jeg kan sagenst så hvor du vil hen af :-) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)