Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en SEO mand

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 14:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey aminoer.. Mit første projekt er ved at være færdigt, og jeg skal gerne snart have nogle besøgende fra google :)

Hjemmesiden det drejer sig om: www.kageland.dk 

Jeg har en som hver uge laver 1-3 kager og sender mig billede samt opskrift på disse hvilket er meget lækkert for hun beder ikke om penge for det :D

Lidt om sidens SEO.. Jeg har indstalleret Wordpress SEO by Yoast, og bruger det så vidt jeg forstår det. jeg læser selv til webudvikler så kan godt en lille smule med h tags osv.

Og alligevel mangler der noget, det er som om det er den sidste brik der mangler. Jeg skal have noget tekst på siden og jeg tror det er det. Jeg er igang med at få nogle SEO artikler på forskellige ord, men ved heller ikke hvor disse skal placeres osv. Har heller ikke styr på landingssider..


Hvis du mener du kan hjælpe mig med at få nogle besøgende fra søgemaskinerne er det måske dig jeg har brug for?

ved godt jeg ikke bliver nr. 1 på google :D

Budgettet skal ikke være i prisklasse med Thomas Rosenstand. Jeg ved han er en af de bedste men kan ikke give 1500.- plus moms i timen for et affiliate site :D

Jeg kan kontaktes på mail: 12ga@hotmail.dk

Jeg er på arbejde hele dagen så telefon samtaler er ikke det bedste da vi vil blive afbrudt hvert 5. minut. Men vil tjekke min mail løbende :)

Tak på forhånd.

Vh. Tolga Koc

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 15:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)