Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder som udebliver...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder en service hvor jeg gentagne gange har oplevet at kunder udebliver. Og det er mildest talt RIGTIG irriterende.

Fx har jeg lige nu hvor jeg har sat 3 timer af og kunden er stadig ikke dukket op. Jeg sktiver på min hjemmeside at ved udeblivelse betales der 50% af behandlingens beløb. Jeg har dog aldrig rigtig gjort alvor ud af det. Og er også i tvivl om man må sende en regning?

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en del af dine aftalevilkår, må du vel gerne. Spørgsmålet er vel mere om du vil risikere kundeloyaliteten, hvis man kan kalde det dét.. Confused

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Send en reminder dagen før.

Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender både en email til dem dagen forinden og så får de også en sms-påmindelse på selve dagen. Så de kan umuligt bare glemme det...

Tilmeldt 28. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange steder skal man betale ved udeblivelse, så hvorfor skulle du ikke gøre det?

En kunde som bare udebliver er vel ikke en kunde som selv er loyal og du kan ikke leve af at de bliver væk. Derfor gør kunderne opmærksom på det koster halvdelen af prisen selvom de ikke kommer.

Det ville jeg gøre...

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ligefrem er noget, der tager tre timer, må det vel være rimeligt, at kunden betaler et eller andet, hvis han/hun ikke engang gider ulejlige sig med at ringe afbud.

Er det en slags service, hvor du kunne komme afsted med at lade kunden betale en del af prisen forud?
Så ville motivationen til at komme jo nok være lidt større. 

Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

men hvordan sender jeg dem så regningen?

de plejer jo bare at betale kontant/eller med dankort når de er hos mig…sender ikke decideret fakturaer til folk...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du få dem til at betale halvdelen upfront når de bestiller ?
Hvis de er hos dig når de bestiller eller bankoverførelse ?
Men det er også besværligt for kunden så det skal man nok være forsigtigt med..

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved nogle frisører gør det for, at sikre at deres kunder møder op, at de får en sms når de har bestilt en tid, dagen før den bestilte tid og en en time før de skal møde og virker meget effektivt.

Tilmeldt 15. Feb 14
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser længere oppe sender jeg både mail og sms som påmindelser ;)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)