Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop platform til B2B og B2C

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer ved skærmen

Jeg er den lykkelige ejer af et fremadstormende sports brand, som sælges engros til flere lande. Da det går stærkt, vil jeg gerne automatisere noget af bestillingsdelen.  

Jeg forestiller mig, en webshop med bruger login, som vi kan give til vores engros kunder med deres prisfix.Det skal være muligt for kunden, at se lagerstatus på varen. Noget i stil med Udsolgt/ under 5 på lager eller noget i den stil. Alle vores kunder har betalingsfrist - da det indtil videre har været umuligt at sætte en fast pris på fragten.

Desuden ønsker jeg, at det skal være muligt for vores B2C kunder at købe på en side som ligner en almindelig webshop. Dem der køber direkte fra hovedlageret, er kunder fra lande hvor vi endnu ikke kan anvise en retailer. På denne løsning, skal der være en paypal løsning, som vi har idag og det fungere storartet. 

Løsningen skal være Dansk/Engelsk sproget.

Platformen, skal jeg selv kunne lægge varer op, slette varer lægge nyheder ind, måske video etc.. 

Selvfølgelig skal platformen være SEO venlig med mulighed for at tilknytte søge ord på de enkelte produkter.

Der er sikkert en hel masse mere, men det er da en start. Jeg håber på, at få nogle gode tilbud - måske sidder du allerede med en løsning du har lavet for en kunde med tilsvarende behov.

På forhånd tak

Liza

Fra Vejle
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Fra  By Faune Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan måske anbefale dig en, som har hjulet mig.

Dog ved jeg at det kan være svært at få en B2C og en B2B til at arbejde sammen, eller det er jeg i hvert fald blevet bildt ind.

Jeg sælger selv både engros, som er vores fokusgruppe og B2C vores shop kan bruges af begge kundetyper, dog skal B2B logge ind for at se lagerstatus/deres indkøbspris etc.

Men det kan selvfølgelig lade sig gøre, det handler bare om prisen:-)

God weekend.

Vh.

Diana

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)