Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med SEO og AdWords viden søges til seriøs webshop (Er online og godt igang)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Jeg driver til hverdag flere forretninger. Et af mine projekter er en webshop, der stile og roligt bevæger sig i den rigtige retning. Men for at optimere omkostningerne, søger jeg en partner, som er seriøs, og som har den rette viden inden for seo og adwords. (generel markedsføring, men som kan finde ud af at lave SEO og/eller AdWords)

Der er indtil nu skudt over 350000kr. i webshop projektet, men jeg forventer ikke noget kontant indskud, hvis den rette partner dukker op. Blot tid og interesse.

Så sidder der en seriøs sjæl med mod på at være en del af en fremad gående webshop, så lad mig høre fra dig.

Ønsker du flere detaljer omkring shoppen og mig, så kontakt mig venligst privat. 

Med venlig hilsen,

Nick M. Christensen 

Fra København
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Mark-Marketing Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Manhart, 

Jeg vil gerne høre mere - det lyder interessant

Edit: Mail slettet

Hilsner, 

Thomas

Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto. 

Medejer af teleabonnement.dk find billige mobilabonnementer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick,

Spændende. Lad mig få lidt flere detaljer over mail: mikkel (a) sommer-online.dk.

Mvh. Mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er branchen? :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick,


Kan du ikke sende en mail til hej@gustavgade.dk med lidt info omkring webshoppen

Jeg kan muligvis blive den partner som du søger.

Jeg glæder mig til at høre fra dig,

mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)