Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robot Teknologi & Fremtidens virksomhed

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

En robot, der kan hjælpe svage og ældre med at træne. En maskine, der kan sortere i affald. Og et stykke software, der kan hjælpe selvkørende traktorer med at navigere. Det er blandt de robotteknologiske udviklinger, som der er ofret millioner på at udvikle i Danmark. Ifølge en analyse fra det amerikanske researchfirma Freedonia Group vil den globale handel med robotter vil vokse med 10 procent om året og nå omkring 110 milliarder kroner i 2016. Vi er først lige begyndt at tage hul på Robot Teknologi'en og der er endnu mange områder vi ikke forstår, både i forhold til forretningspotentiale og effekten af robotter på vores samfund, forbrugerne, adfærd mv. Mange spørgsmål som endnu ikke er besvaret. Jeg læser selv en Master på IT Universitetet og tager også nu et fag på CBS omkring Robot Teknologi og hvordan det vil påvirke fremtidens virksomhed. Jeg har grundet min store interesse og passion for dette felt oprettet en FB gruppe i et forsøg på at skabe et community, hvor vi deler seneste trends, viden, forskning, skaber en debat og sammen bliver klogere på hvad robot teknologi kan gøre for fremtidens danske og udenlandske virksomheder. Jeg er samtidig igang med research til mit speciale, som jeg starter på at skrive efter jul, hvor jeg satser på at skrive om dette felt, hvor mit mål er at finde en virksomhed som har interesse indenfor dette felt. 

Håber du vil dele din viden, stille spørgsmål og eller bidrage til at skabe mere fokus på Robot Teknologi ved at tilmelde dig gruppen. Tryk på nedstående link

Har du spørgsmål, idéer, tips eller lign så er du meget velkommen til at skrive til mig herinde eller på mail: cgk1894@gmail.com

Mvh Camilla Gad Krogsgaard 

https://www.facebook.com/groups/735417749864984/

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)