Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj, stof osv. MANGLER HJÆLP

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Da jeg gerne vil starte egen virksomhed inden for tekstil, mode og tøj branchen... mangler jeg et rigtig godt sted hvor alt hvad jeg behøver kan produceres. Især fordi jeg er gymnasie elev og ikke kan rejse rundt - endnu. Jeg søger et sted i asien eller mellemøsten hvor priserne ikke skal være HØJE, da jeg gerne vil starte stille ud, men alligevel skal kvaliteten være god. Produktionsfirmaet skal kunne tale engelsk, eller generelt bare kommunikere på engelsk - meget gerne dansk også, hvis dette er en mulighed. Så please hjælp, for vil rigtig gerne i gang!

Mvh Uyen Tran

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bliver nok nødt til at være mere specifik mht. hvad det er du søger, er det en producent af metervare eller en færdigsyet tøj?

Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Både metervare, men også et sted som kan sy det jeg designer/tegner. Altså jeg er ikke interreseret i færdigsyet tøj, men vil gerne have mine egne kreationer ud :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ked af at sige det men det er en lidt urealistisk ide du har gang i.  Skal du have lavet din egen metervare laver skal du aftage 5.000-10.000 meter, hvilket er noget af en økonomisk udskrivning.   

Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke du forstår mig helt. Vil ikke have egen produktion af mine egne stoffer osv. firmaet må gerne have metervarerne, bare de kan lave de designs jeg har. Kan ikke helt se det urealistiske her. Men kan dog hellere ikke formulere mig helt perfekt herinde på jo, så tror det er derfor du tænker som du gør.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du søger en mindre systue, som vil tage dine designs ind.

Når du er uerfaren, så ville jeg overveje opstart i Danmark. Selvom Asien kan virke billigt, så kan du hurtigt blive dyrt (særligt med små mængder) 

Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm, da jeg selv har rødder i Vietnam, ved jeg at det VIL blive billigere. Men de systuer i VN tager bare meget høje priser, og det vil systuer i Danmark højst sandsynlig også. Mine mængder er "små", men når jeg snakker små så er det ikke 10 stks, det er omkring 500 stks. Jeg ved ikke, men hvis det skulle være i DK, ved du så hvor?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan i alverden vil du så kunne kommunikere med produktionsfolk i udlandet når du ikke en gang kan udtrykke dig klar på Amino?   Har du overhoved gjort dig nogen tanker om hvordan du vil afsætte dine produkter? 

Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan hjælp dig på danske fra Tyrkiet,,hvis du er intressede

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)