Jeg købte en Pc hos xxx (Navn fjernet af moderator). Efter kort tid var der problemer med at stikket på laderen ikke havde forbindelse til selve Pc'en. "Hej. Deres service er ej dækket grundet fysisk skadet ladestik. Mail ind for løsning på: status@xxx.dk. Mvh Louise. Pris: 1096,04 kr. Ref. 1974171" Hvis et ladestik ikke kan tåle at man sætter laderen i det, så er der da noget galt med produktet. Dette skrev jeg selvfølgelig til xxx via email, og fik derefter denne besked: "Vedhæftet finder du billede af den fysiskeoverlast på din enhed. ( se billedet nederst i indlægget ) Igen protesterede jeg via email, og fik så denne besked: Jeg har nu bedt om få min Pc retur uden reparation, og er færdig med at handle hos xxx! Mvh. Kurt |
Det er da mere interessant at vide hvad værksted den har været sendt til. Og hvad mærke din laptop er af.
Det et jo værkstedet som afgøre dette i samarbejde med producenten af computeren , og ikke elgiganten.
Så skal du skyde på nogle så skud på de rigtige.