Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på stikket i din PC.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte en Pc hos xxx (Navn fjernet af moderator). Efter kort tid var der problemer med at stikket på laderen ikke havde forbindelse til selve Pc'en.
Efter at have indleveret Pc'en til reparation modtog jeg denne SMS fra xxx:

"Hej. Deres service er ej dækket grundet fysisk skadet ladestik. Mail ind for løsning på: status@xxx.dk. Mvh Louise. Pris: 1096,04 kr. Ref. 1974171"

Hvis et ladestik ikke kan tåle at man sætter laderen i det, så er der da noget galt med produktet. Dette skrev jeg selvfølgelig til xxx via email, og fik derefter denne besked:

"Vedhæftet finder du billede af den fysiskeoverlast på din enhed.
Her kommer vi desværre ikke uden om at der er tale om en fysiskoverlast, En fysiskoverlast der i sådan en grad relatere sig til de skader, som din enhed har pådraget sig i din varetægt. (dc-in er skubbet helt ind)
Derfor er denne afvist som værende en reklamations sag. Værkstedet xxx benytter sig af er autoriseret af producenten selv, altså er det ikke vores eget værksted, derfor kan vi ikke gøre andet end at stole på værkstedets afgørelse i denne sag.
Som en service overfor dig kan jeg tilbyde at xxxx gir dig en rabat på 200 inkl. moms af reparationsprisen.
Ny pris på rep: 896  inkl. moms"

( se billedet nederst i indlægget )

Igen protesterede jeg via email, og fik så denne besked:
"Så fremt du er uenig i værkstedets afgørelse kan du få enheden retur uden reparation og indlevere enheden på, andet autoriseret værksted for at få en 2nd opinion.
Ønsker du ikke dette kan du tage sagen videre til forbruger styrelsen."

Jeg har nu bedt om få min Pc retur uden reparation, og er færdig med at handle hos xxx!

Mvh. Kurt


Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da mere interessant at vide hvad værksted den har været sendt til. Og hvad mærke din laptop er af.

Det et jo værkstedet som afgøre dette i samarbejde med producenten af computeren , og ikke elgiganten.

Så skal du skyde på nogle så skud på de rigtige.

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:
Så skal du skyde på nogle så skud på de rigtige.

Jeg har købt Pc'en hos xxx, og det er derfor dem jeg skyder på.

Hvis xxx hverken vil oplyse værkstedet, eller løse problemet selv, er der ikke andre at skyde på.

Hvis én af mine kunder har en klage eller reklamation, er det MIG der løser problemet for kunden, ikke en tilfældig leverandør eller fabrik et eller andet sted.
Jeg håber da at det er dén måde alle webshops arbejder på.

Mvh. Kurt

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er derfor jeg ALTID tager billeder af de ting jeg skal have sendt til rep - uanset hvad det er. Evt få servicepersonalet til at skrive eventuelle visuelle skavanker og ridser ned ved indleveringen, så der ikke opstår den her slags twists. Som det er i den her sag, har du en skidt sag, da du ikke har noget "bevismateriale"..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)