Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt tekstbureau søger ”nørd”-input

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Efter mange års knoklen i medie- og reklamebranchen har jeg taget en  vigtig beslutning: Fra nu af vil jeg holde mit fokus på at arbejde for de mennesker, som jeg synes, det er sjovest at arbejde sammen med – om som jeg er bedst til at hjælpe.

Derfor er jeg ved at starte tekst- og PR-bureauet Geekspeak, hvor jeg hjælper it-folk, webudviklere, tech-virksomheder og andre kloge hoveder med webtekst, nyhedsbreve, produkttekster, pressemeddelelser og lignende. Mit speciale er at forvandle nørdsnak til ”menneskesprog”, så mine kunder er sikre på at blive forstået af folk med ikke-teknisk baggrund.

Så her kommer lige et hurtigt spørgsmål til jer, som jeg håber, I vil bruge et par minutter på at svare på: Hvad I bruger en tekstforfatter til (hvis I overhovedet lukker sådan en inden for døren Smile )? Hvor kunne jeg hjælpe jer bedst? Hvilke services hungrer I efter?  Fx en, der skriver det hele for jer eller (online) kurser og rådgivning, så I kan selv? Det ville jo være dumt (af mig) at smække de forkerte produkter op på de virtuelle hylder Smile Bring it on!

 PS: ”Nørd” skal forstås i ordets allermest positive forstand. Det håber jeg, I er med på.

 De bedste hilsner,

Mette

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker det ville være ønskeligt at du tager udgangspunkt i eksisterende materiale og på egen hånd kommer med forslag, og selv sørger for at rette tingene til, f.eks. inde i wordpress.

Således at man som kunde ikke skal gøre andet end at acceptere dine forslag og betale dine regninger... altså at man kan fokusere på sin forretning og man ikke skal sidde og være mellemled mellem websiden og leverandøren.

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig god idé, Jørgen. Det er jo netop ofte for at kunne holde fokus på det, man selv er bedst til, at man hyrer folk udefra til alt det, man selv synes er svært (eller bare r*vsygt). 

Tak for dit input!

De bedste hilsner,

Mette

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.
Det er da relevant, alt det du spørger om. Hvorfor ikke bare tilbyde det hele? Jeg synes iøvrigt, at det er en god idé.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er da bare at komme i gang :-)

Nu er der ingen undskyldninger.

God weekend.

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Tak for det! Altid godt at høre, at man har en god idé Smile De ting, jeg nævner i mit indlæg, kommer helt sikkert på "hylden". Men det er rart med relevant input udefra.

De bedste hilsner,

Mette

Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Nope - ingen undskyldinger! Smile Og i lige måde.

De bedste hilsner,

Mette

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har nogle små ideer til dig inden for tekst området hvis det kunne have interesse. så må du gerne smide en pb :D

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)