Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling mulighed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige nu sidde jeg ind på http://kortgebyr.dk/ og er i gang med at find ud af hvilke noget der kan betal sig at tag, jeg er kommet frem til at quickpay kan bedste betal sig for at jeg har :)

Nu jeg skal opret til Nets, Teller og Quickpay første dag eller første mdr så skal jeg betale 1400 kr hvilke jeg ikke synes er mange penge når jeg kommer til at modtage betaling på siden,

Jeg vil høre om nogle af jer ved hvor meget man skal betal for at blive opret for at modtage betaling osv i alt?,

Hvad skal jeg være OBS På? osv.

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du selv skriver, skal du have NETS/TELLER og Quickpay aftale.

Der betaler du som du skriver et beløb for oprettelsen, og et månedligt beløb. Derudover er der jo de gebyr de 2 kræver når der går en handel igennem dit system.

Ellers er der vel egentlig ikke rigtigt noget at være OBS på. Det er ganske simpelt. :)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ja okay, Godt nok ;) jeg vil bare være sikker omkring disse muligheder.

Nogle som evt ved hvor meget man skal betale hos Teller?,

Har fundet ud af Nets skal have 1000 kr om året :), Det fik jeg oplyst af DIBS

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidde og tænkt på om jeg ikke bare kunne køre paypal og så Light fra epay.dk ved siden af.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper.

Når vi får en kunde der skal have lavet en webshop er vi ofte inde og hjælpe dem med at vælge betalings løsning.

Til det formål har jeg udarbejdet et excel ark jeg plejer at sende. Den danner et overblik hvor priserne samt en udregner, hvor du kan udregne hvilken mulighed der er økonomisk bedst. Løsning 1 er NETS/TELLER/EPAY som har høj fast udgift og lav variabel udgift. Løsning 2 er Paypall/Paymill/YourPay som ingen faste udgifter har men en høj variabel udgift. Den tager ikke højde for, om folk afviser din webshop fordi de skal betale med løsning 2, som færre internet brugere kender.

Måske kan du bruge den, måske kan du ikke.

Jeg har lagt den op til dig på flg. link:

http://www.erhvervshjemmesider.dk/webshop-udregner.xlsx

Du er altid velkommen til at ringe eller skrive, hvis du har yderligere spørgsmål eller ting

Vh.

Samuel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Stripe.com er lige i beta i DK. Det ret lækkert.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Petersen:
Sidde og tænkt på om jeg ikke bare kunne køre paypal og så Light fra epay.dk ved siden af.

Hvor vil du det ? Er det for at kunne tage visakort gennem paypal ?

Du behøver ikke ePay, hvis du vil have at dine kunder skal betale med paypal. Det kræver dog bare at dine kunder har en konto hos paypal. Paypal alene, giver desværre ikke længere mulighed for at kunder kan bruge deres visakort.

Jeg køre selv med ePay light og Nets, til Dankort.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)