Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dealsite info - Interessant læsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

På ingen måde overraskende, det samme resultat opnår man ved at tilbyde lave priser på sit arbejde det tiltrækker alle dem som forsvinder igen når konkurrenten sænker prisen med 2 kr. Og sådan forsætter det.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en god udsendelse igår og jeg ventede blot på de negative ting. Især Downtowns udtalelse om "hvis man glemmer det er det bare surt" fik mig op i det røde felt. Det er en useriøs måde at drive virksomhed på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror også det handler om at mange bruger siderne forkert. Det er klart at hvis du har en webshop som ikke sælger unikke vare, eller hvis du har en frisør salon i en storby med megen dygtig konkurrence, bliver det svært at trække faste kunder til på den måde. Men jeg tror mere dealsiderne er tiltænkt de mindre specielle virksomheder, evt i en mindre by så der ikke har så meget konkurrence, så kan jeg godt forestille mig det kan være effektivt at give folk et godt førstegangs tilbud, i håb om at de bliver faste kunder, især hvis man gør det godt selvfølgelig. Jeg kan også se der er en del mindre feriesteder, som i hvert fald ser ud til at være glade for at bruge dealsiden, med mange hundrede køb på siden.

Når det så er sagt, lyder 35% af salget til dealsiden som virkeligt meget, men man skulle da tro at der er konkurrence mellem siderne med disse procenter, det ser i hvert fald ud som om at dealsiderne kører en rigtig god forretning.

Er det forresten muligt at se programmet fra igår et sted?

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

35% til dealsitet er rigtig meget.

Man kan let forhandle den procent ned.

Jeg går selv og overvejer at bruge et dealsite og jeg har forhandlet prisen langt ned.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)