Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der lurer når man tester domæner?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Af frygt for at virke paranoid, spørger jeg alligevel hér...

Har opdaget at  flere af de domænenavne jeg har registreret på .dk er blevet købt lige efter som .com og som ikke anvendes men blot er hosted og kan købes og ligeledes et produktnavn som jeg har købt i .dk og som var ledigt i .com blot få dage før, og som er sammensat af ord som bestemt ikke lige kan bruges af andre, blev købt lige for næsen af mig og er nu sat til salg for 2500USD!!!!

Er jeg paranoid eller er der virkelig folk eller maskiner der bare sidder og hamstrer domæner?

Jeg har bestemt ikke råd til at frikøbe det domæne jeg så inderligt har brug for, så det er da lidt træls...

Fortsat god morgen :)

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været ude for det præcis samme i dag.

Jeg søgte i går på et .com domæne på godaddy. Domænet var ledigt og kostede ikke mere end den normale fee. Jeg fik dog ikke lige købt domænet, og i dag kan jeg så til min store forbavselse se at domænet er blevet købt og sælges på auktion på godaddy som et premium domæne med en startpris på lidt over 17.000 kr.

Fra København S
Tilmeldt 20. Aug 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Nem-Ejendomsmægler.dk Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor køber du dine domæner?

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

JA! Det er sku da træls...

Jeg har godt nok en del domæner, men lige denne hvor jeg selv har sammensat ordet af flere ord og som dækker mit produkt - men man må jo bare smede mens jernet er varmt :)

de er tjekket hos Dandomain og UnoEuro.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookies Big Smile Det kunne godt lyde som om der er et firma dér, som du skal holde dig langt væk fra...!

Jeg bruger altid Dandomain.dk til at tjekke og købe på. Der har aldrig været problemer.

Dbh
Michael Haahr

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du set dem sat til salg henne, efterfølgende?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Til info, så er UnoEuros domænetester (og resten af siden) SSL krypteret og intet gemmes i cookies, netop så der ikke er risiko for at nogen kan lytte med eller finde søgningerne på din computer efterføgende.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael...

Når jeg taster domænet ind går den over på denne side der så også sælger det. :(

hugedomains.com GRRRRRR....

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay Tom... 

Så kan det kun være Dandomain... men jeg har ikke haft problemer der før, synd hvis det er sådan at man ikke kan teste navne uden også at skulle købe dem for en sikkerheds skyld.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror heller ikke DanDomains sikkerhed fejler noget.

Formentlig, og det er kun et gæt, så er .com domænet taget fordi .dk domænet blev taget, og ikke fordi din domænetest er blevet opsnappet. 

Du skal huske der er virksomheder, som ikke laver andet end at sidde og registrere domæner de kan sælge videre.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)