Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skulle jeg starte?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folks,

Lige pt er jeg i gang med at arbejdet på at kunne modtage betaling på ordklar hver mdr ligesom her på amino.dk for noget medlemskab.

Pris og handelsbetingelser er ikke fast lagt endnu men kommer nok snart, Til at start med har jeg den holding der hedder at jeg vil bruge paypal da det er gratis at bruge og jeg ønsker ikke at smide vildt mange penge i ordklar hvis det nu skulle gå i vasken hvilke jeg aldrig håber sker,

Så her til aften læst det her indhold hvor han skriver “Ved PayPal skal dine udenlandske kunder oprette en konto for at betale. Det kan få negative konsekvenser for din konverteringsrate. Danske kunder kan godt betale uden at lave en konto.”

Samtidig igen ønsker jeg også at være seriøs og professionel på det område og ønsker heller ikke at miste kunder på det eller for en Freelancer til at gøre det her for mig. Derfor vil jeg gerne høre din mening omkring det her.

Jeg er pt på Elevløn men går snart over på udeboende su. har du evt link til hjemmesiden, det er sådan at jeg har bygget hjemmesiden fra bunden. 

Hvad synes du at jeg netop skal gøre her?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)