Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger hjælp til forretningplan

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
forretnings-plan
overskrift til indlægget søger samarbejdspartner


lidt om mig
jeg er en mand på 27 år som brænder for at blive iværksætter jeg læser meget om iværksætteri og den slags. men ud over det sidder jeg rigtigt mange timer foran computeren dagligt for at kunne følge med i hvad der sker. når jeg sætter mig noget for hoved bliver jeg ved med at kæmpe til det er kommet op at stå. fx lige nu vil jeg gerne være selvstændig og det er det jeg knokler på for at blive men. det er svært alene det kan jeg ikke overskue da der er en helt masse ting der skal holdes styr på. det er ikke lige min stærke siden inden for iværksætteri . er heller ikke lige den bedste til at skrive og stave også en af grundende til jeg søger partnerskab. men i hverfald det var lidt negative ting om mig. her kommer så lidt af det gode jeg er ivrig efter at blive selvstændig og skulle gerne få nogle til at hoppe med på vognen. men i hverfald bruger jeg timer foran computeren i det omfang er det rigtigt godt da. virksomheden skal have med internettet at gøre og jeg elsker at arbejde og bruger mange timer på det om dagen bruger i hverfald 8 timer om dagen minimum på dette.
men i hverfald så er jeg god til investeringer ved hvad der er godt at købe og ved hvad der ikke er godt at købe. men i hverfald kan jeg også godt tage del i at udvikle virksomheden det skulle jeg mene
min stærke side er ikke lige at programmere men jeg knokler på for at lære det vil rigtigt gerne kunne programmere da der er masser af ideer der gerne skulle komme ud på marked på et tidspunkt

hvad har virksomheden af værdi
lige nu har virksomheden ikke nogle værdi da der ikke er oprettet en virksomhed i nu
hvad har virksomheden ind til videre
jeg er igang med at udvikle et chat. som der går stille og rolig hen mod det rigtigt at se det bliver færdigt.
der er en helt masse tekster som der skal skrives om og som kan bruges til Affiliate fx bare et forslag men har også skrevet en hel masse til at udgive bøger skal nødvendigvis ikke blive til bøger bare et forslag
virksomheden har en hel masse ideer noget inden for internet men også noget der slet ikke har med dette emne at gøre


hvad for nogle folk søger virksomheden
det vigtigste er nok at der kommer en programmør med ind i denne virksomhed da der skal udvikle en del hjemmesider kan jeg forstille mig
p.s angående opdeling a virksomheden i procenter eller hvad vi finder frem til kan altid diskuteres.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)