Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ok ? eller stadig for dårlig?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Min side: www.Blikfang.com har i lang tid været lidt en hovsa-løsning, det skulle i sin tid gå lidt hurtigt og jeg skulle selv stå for det. Jeg er ikke tilfreds med den, men har på nuværende tidspunk heller ikke en krone at bruge på at hyre et firma til at gøre den pæn og flot som f.eks. min webshop er www.BlikfangsKostumer.dk (det synes jeg nemlig den er)

Har brugt lidt tid på at se om jeg ikke nemt kunne lave siden til en blog, så står det da mere ens og pænererer....... Hvad synes I? Spild af tid eller kan bloggen gå an til der kommer penge i kassen til en ny side? http://blikfangcom.blogspot.dk/p/forside.html  eller er det bare bedst at beholde den gamle som den er?



MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har noget ?

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 151
Fra  Timebay.dk Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har jeg lige læst dit indlæg igennem et par gange, og jeg må indrømme jeg er stadig lidt i tvivl om hvad det er du vil.

Altså er det bloggen du vil have feedback på? eller er det om det er smart at have en blogspot.dk blog indtil webshoppen køre eller hvordan. :)?

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det altså stadig en "ommer" brug nu de 500-1000,- kroner på at få opsat et skide lækker wordpress site. Det er så hurtigt og nemt og gør bare SÅ STOR en forskel.

Det du har ligner bare ikke noget seriøst, og der er masser af seje teenage freelancereamino som kan hjælpe billigt.

Minde gode venner har altid springheste til salg 

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt er til salg:

Det altså stadig en "ommer" brug nu de 500-1000,- kroner på at få opsat et skide lækker wordpress site. Det er så hurtigt og nemt og gør bare SÅ STOR en forskel.

Det du har ligner bare ikke noget seriøst, og der er masser af seje teenage freelancere på amino som kan hjælpe billigt.

Okay hvis der er nogen her inde der kan lave det for under 1000,- må de meget gerne kontakte mig.

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)