Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find de rette lokaler

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg har planer om, at starte en restaurant (mere specifik, et takeaway-sted med et par borde inde og ude). Lige pt er jeg på udkig efter lokaler. Beliggenheden er meget vigtigt for mig, og derudover må deres også gerne være køkken-muligheder. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvor jeg skal lede. Er der nogle af der, der har erfaring med dette, eller nogle gode idéer til at finde de rette lokaler?

Med venlig hilsen

Mikkel 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har ikke lige noget input til dig. Men i Kolding var der nogen der startede deres smørrebrøds biks ved at leje sig ind i et pizzaria som havde lukket i dagtimerne alligevel. Det var en super måde for dem at få startet på. I dag er de vækstet og flyttet til deres egne lokaler, og det går rigtig godt for dem :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 22. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar alligevel. Det er en innovativ løsning, og noget som jeg også godt kunne overveje, da min forretning heller ikke komme til, at have åbent "hele døgnet" :-) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at kig på www.oline.dk. Derudover kan du med fordel tage kontakt til lokale ejendomsmæglere - mange erhvervslokaler bliver solgt/udlejet uden at der bliver skiltet med dem. Fortæl om dine ønsker til størrelse, type, indretning, beliggenhed og pris. Husk på, at du potentielt set sparer dem for en masse salgsarbejde, så de er ret interesserede når man tager kontakt.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 22. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe.


Tak for svaret.

Jeppe Vestergaard:

Start med at kig på www.oline.dk. 

Ps. Dit link virker ikke :) 

Tilmeldt 22. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Linket virker fint her - prøv at søg på Google efter oline. Det er en portal med erhvervslokaler - ved ikke om den henter fra alle ejendomsmæglere, men ihvertfald fra en hel del.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Oline - Erhvervsmæglerbasen f.m.b.a. Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

På oline.dk præsenterer 142 erhvervsmæglere samt en række udbydere erhvervslokaler. Næsten alle erhvervsmæglere er med på oline.dk. Både kæderne, de store erhvervsmæglere og lokale mæglere der har en portefølge af erhverslokaler. Finder man ikke det erhvervslokale man skal bruge, kan man oprette en søgeagent og få en notifikationsmail når der kommer nye lokaler, der opfylder ønskerne.

Med venlig hilsen

Jesper

Tilmeldt 22. Sep 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Også tak for svar til dig, Jesper. Og så endda direktøren hos www.oline.dk  Big Smile

Har kigget flere steder nu (oline inkl.), men ikke lige noget der rammer mit ønske, så har kontaktet en ejendomsmægler og forsætter med at holde øjne og ører åbne. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)