Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget høj afvisningsprocent

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg håber der er nogle kloge hoveder her på siden, der kan give mig nogle tips. Vores afvisningprocent på apuls.dk er helt oppe på 51,8% over den sidste måned (Gns. over 6 md er 52%).

Det lyder i mine ører meget højt, men er der nogle smarte måder jeg kan se hvorfor den er så høj? Jeg har vedhæftet et billede, der ser 1 år tilbage, hvor det ses at den stiger voldsomt på et tidspunkt, men det er måske bare en fejl i registreringen, for 0% lyder urealistisk :-)

På forhånd tak for hjælpen.

August måned:

1 år tilbage:

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ebbe

Det er nok svært at svare entydigt på dit spørgsmål - og egentlig giver det heller ingen mening at spørge som du gør.

Spørgsmålet kræver nemlig baggrundsviden :-)

Asvisningsprocenten er jo et udtryk for hvormange der forsvinder fra di side uden egentlig at læse eller undersøge noget - og derfor må man jo spørge hvordan de i de hele taget kom derind - altså fandt din side!

Hvis de har fundet din side ved en googlesøgning på "hvordan bliver jeg hurtig slank" - og de lander på en side der handler om f.eks. behagelig søvn, eller de straks bliver bombarderet med priser, tilbud og rabatter - så er de nok hurtige til at forlade siden.

Og samtidig skal man jo også have med, at en afvisningsprocent på 52% er super god hvis du har 100000 besøg om måneden...

Og når alt dette er sagt, så er det i sidste ende et spørgsmål om konvertering.

Dette gav ikke et svar på dit spørgsmål, fordi jeg ikke mener der er baggrund nok til at kunne svare ordentligt.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)