Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google indexering og error

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 41
Fra  Sundberg Grafik Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har uploadet mit nye website www.personligefestsange.dk i sidste uge - men det er som om Google har problemer med at indexere. Når jeg bruger site:domæne.dk så kommer det rigtig nok frem, men hvis jeg så trykker cache, så kommer nogle af siderne frem med oplysninger som de skal, mens andre kommer op med 

404. That’s an error.

The requested URL /search?q=cache:MQTwIHjU3FQJ:www.personligefestsange.dk/+&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dkwas not found on this server. That’s all we know.

Og jeg kan simpelthen ikke gennemskue hvor fejlen er? Så gode råd modtages med stor taknemmelighed Smile

Berit

Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor længe har siden været oppe?

Det kan bare være at Google ikke har cached den endnu, det betyder ikke så meget. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 41
Fra  Sundberg Grafik Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene Frederik og Thomas. 

Jeg må bare være mere tålmodig Frederik, det er 11 dage siden jeg lagde siderne ud. Jeg har nok bare været heldig de andre gange jeg har uploadet nye sider, der er det gået super stærkt.

Og jeg har webmaster tool Thomas, men har indtil nu fået besked om at alt er ok, har kun fået to helt mærkværdige fejl, hvor google ikke kan finde 2 sider, men jeg kan absolut ikke genkende titlerne på de to sider, så den kræver lidt tankevirksomhed før den er gennemskuet Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)