Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringsoptimering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg overvejer at købe nogle timer hos en person der kan give konkrete ideer til konverteringsoptimering. - Jeg tænker det kunne være interessant at prøve!

Men hvad er det så jeg leder efter?

Det er jo ikke en SEO mand, da det ikke drejer sig om at optimere til google og lignende. Det er vel ikke en WEB-designer?!

Men hvad er det så for en jeg leder efter?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Du mangler en person der har viden og praktisk erfaring med brugervenlighed, og hvordan design og blandt andet placering af elementer kan have indflydelse på brugerens adfærd. En person der har en analytisk tilgang til tingene og samtidig kan udføre tingene i praksis. En person der kan vise gode resultater fra andre cases.

Tænk på erfaring fremfor hvilken titel personen har. Der findes mange uddannede personer derude som ikke ved hvad de snakker om (no offence), fordi de ikke har haft hand-on.

Smid mig evt. en mail, og jeg vil hjælpe dig med at finde den rette.

Venlig hilsen

Vivi Gamskjær Vroue

Indehaver af SeMigNu.dk

Tilmeldt 21. Aug 14
Indlæg ialt: 34
Fra  AdSearch IVS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det drejer sig helt sikkert om, at finde en person / bureau der har fokus på at splitteste nogle elementer på din hjemmeside. Det handler om brugervenlighed og USABILITY. Har du nogle spørgsmål eller brug for konkrete idéer til konverteringsoptimering - så send mig gerne en mail på mdc@adsearch.dk. 

- Mette 

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville henvende mig til Søren Sprogø.

Der er også en del dygtige personer til konverteringsoptimering, såsom Mads Vadskær og Benjamin Gundgaard. 

Når det så er sagt, så ville jeg sørge for at få noget hastighedsoptimering på din shop bagefter. Både af hensyn til SEO og konvertering.

Som enkeltstående eksempel, så loader du hele bootstrap.css. Der skal kun være CSS-elementer, der skal bruges - og denne skal være minified. Helst skal du også have slået dine CSS-filer sammen. Noget af det kan ordnes via eksempelvis W3Total Cache som det i HTML-koden tyder på du bruger. Kun at få hentet Twitter Bootstrap elementer du bruger, kræver dog nok du sætter dig ind i det eller finder en der har styr på det. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ærgeligt Mogens Møller ikke er nævnt, så her får du ham: http://www.mogens-moeller.dk/

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjaelpereee, jeg nævnte Mogens Møller i en privatbesked til Carsten. Men ja, han skal da også nævnes her :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)