Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken shop platform? Kom gerne med tilbud

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal åbne en webshop og skal i den forbindelse selvfølgelig vælge hvilken platform shoppen skal bygges på og her kommer mit problem for hvilken skal jeg vælge? og kom gerne med et tilbud :)

Jeg har overvejet hosted løsninger som shopify men er efterhånden kommet frem til at det hurtigt ikke kan betale sig (medmindre i dicideret anbefaler det udfra de "krav" jeg har)

Mine "krav":

Den skal være meget nem at vedligeholde/oprette produkter osv da jeg på ingen måde kan kode osv

Skal kunne oprette rabatkoder

Skal kunne vise relaterede produkter

Kunne være rigtig lækkert med et nemt retur system (evt noget ala hvor kunden skriver sin mail ind og så kan se alle sine tidligere ordre uden at være bruger på shoppen)

Gerne mulighed for at sælge gavekort

Integration med GLS pakkeshop/pakkelabels/swipbox

Det er bare lige hvad jeg kan komme på nu og der kommer helt sikkert mere :)

Håber på i kan komme med nogle gode råd og evt et super stærkt tilbud! :)

Mvh Kevin

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Magento som webshopsystem til opgaven.

Opret opgaven på freelancer så får du en masse tilbud. Husk at hold pris, kvalitet, support og leveringstid op mod hinanden. Den billigste løsning er sjældent den bedste.Smile

Du kan spare meget ved at købe et færdigt theme og få det rettet til af en web-designer/udvikler. Du kan finde mange gode themes på: http://themeforest.net/category/ecommerce/magento 

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

kasohost:

Jeg kan anbefale Magento som webshopsystem til opgaven.

Jeg har bare fået afvide at magento er et rigtig tungt system? 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:
Du skal bare have https://www.shoporama.dk/ - længere er den ikke.
Men hvad skal det koste mig for at få en til at sætte det op? Jeg ku da godt tænke mig at bruge shoporama men der står inde på deres hjemmeside at hvis man skal sælge flere varianter af den samme ting (feks tshirts hvor det er farve osv) så er shoporama nok ikke ideelle valg desværre :/ ved dog ikke om det kan lade sig gøre alligevel?

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bruge Smartweb.
Nemt system, fast pris, god support og løbende udvikling af systemet.
Hent en 30 dages demo på deres side, så finder du hurtigt ud af om de er interessante for dig.

Bh.

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre der har gode råd? (og evt tilbud)

Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 11
Fra  byTHERS Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Jeg er selv ved at starte en webshop og har i den forbindelse valgt Ecwid. Det virker både enkelt og biligt, og de har endda en gratis version - naturligvis med begrænsninger.

Jeg har ikke set andre tale om det på nettet, men jeg fandt det ret tilfældigt. De tilbyder de ting du efterlyser og der er mulighed for at starte uden at skulle have en til at kode siden for dig. Når det er tid og der er overskud i kassen, kan den integreres hvor som helts - det lader i hver fald til at være utrolig nemt.

Firmaet ligger godt nok i USA og deres support, som iøvrigt fungerer meget hurtigt, foregår på engelsk. Min shop er ikke online endnu, men hvis du har lyst til at se den i funktion, kan du sende mig din IP-adresse.

Du kan tage mit input med dig eller lade være - nu har du det i under alle omstændigheder ;)

Med venlig hilsen

Nickolaj

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kevin,

Der er mange forskellige shopping-systemer som kan klare opgaven, dog vil der være enkelte af dine ønsker som kræver ekstra udvikling.

F.eks. "Kunne være rigtig lækkert med et nemt retur system (evt noget ala hvor kunden skriver sin mail ind og så kan se alle sine tidligere ordre uden at være bruger på shoppen)" - dette er næppe standard i de fleste CMS systemer.

Som webdesigner vil jeg se på hvad dine krav er mht. kategori-struktur og antal produkter i sortiment samt ønsker om særlige "custom fields" til produkterne.

Hvis du søger et simpelt shop-system som er brugervenligt og ikke kræver så mange resourcer, så vil jeg anbefale Prestashop som platform.

Hvis du har mange særlige udviklingskrav der kræver stor modificering og mange udvidelsesmuligheder, så vil Magento muligvis være det bedste valg.

Desuden er der også Joomla komponenten Virtuemart, som i den nyeste version er et udmærket og stabilt shopping system. Fordelen ved Virtuemart er at der findes et utal af moduler og plugins til udvidelser samt mange gode design templates at vælge imellem, og så har man også et super alsidigt og udviklings-venligt CMS system i Joomla.

Hvis du vil høre nærmere om dine muligheder er du velkommen til at sende en PM eller en direkte mail til mo@geniusdesign.dk

Mvh.

Mikkel

www.genius-webdesign.com

 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Jeg vil sige at det kommer meget an på hvor meget du ønsker at gøre selv. Dem jeg kender der gør det selv er helt vilde med wooComerce til wordpress. Men ellers vil jeg også anbefale smartweb løsningen. Den bruger vi og vi har prøvet mange andre løsninger også.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)