Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny juice Mogu Mogu whit nata de coco

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino`er 

læs om det her https://da-dk.facebook.com/pages/Mogu-Mogu-Danmark/643358209037491

jeg har fået patent på en meget velsmagene frugt drik som er noget ligene bobbel te bare med frugt smag det er en sund drik. 

jeg køre i øjeblikket med 7 forskellig smag 

Mango, Ananas, Jordbær, vindrue, Lychee, Appelsin og Cocos 

det er en meget popelær drink 

er ejenet til at blive solgt hos sandwichbar, kiosker mini marked grønthandler vandpibe cafer osv

vis du er intressert er du velkommen til at kontakte mig på telefon nr 52521171 eller på email mogumogudanmark@gmail.com

Jeg søger distributør som er selvstændig i forvejen som vil have en ny drik på marked som helt sikker på bliver en succes i DK

søger distributør i hele jylland 

søger distributør Fyn 

søger distributør det meste af sjælland dog untagen København

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hicham.

Har du selv opfundet drikken og producerer den selv? Eller er du "bare" blevet distributør af den, for producenten?

De er virkelig flotte de drikke dér Yes

Det ser ud til at være nogle hæftige frugt-klumper der er i dem... mon mindre børn er vilde med det? min mindste søn (8år) er ikke!

Er der te i dem? hvor bliver de produceret?

Jeg får helt lyst til at tage bilen og køre ud og sælge dem Wink De er flotte!!!

Dem skal du nok få solgt, hvis de ikke er alt for dyre Yes

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt en mail til dig ;-) 

Vh Jimmi

Fra København S
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi 

du høre fra os 

vh 

Hicham

Fra København S
Tilmeldt 26. Nov 13
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

jeg eg har ikke selv opfundet drinken men har forhandlet mig til at være eneforhandler af mogu mogu juicen her i DK 

hvor or har du selv smagt dem henne ?

ja børne er vilde med dem her i København. Det er blevet meget seccuse fulde på kort tid.

nej det er ik te men der 25% rigtig juice i.

Vh

Hicham  

Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg har smagt den mogu mogu ude på mit arbejd den med jordbær og kokos, men så tog de dem væk igen og jeg elsker den juice,

så har jeg et spørgsmål hvor kan jeg købe den som privat person for jeg savner den lækker juice.

Hvis jeg kan købe den eller bestille den hvad koster den eller en ramme hvad er prisen og hvor kan jeg købe den eller bestille den?

Håber at du kan hjælpe mig for jeg er så vild med den med jordbær og kokos den er så lækker den vil jeg gerne give 6 stjerner med en pil op ad.

Med venlig hilsen

Mogens

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 03:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Moon-Dancer:

Kære Amino.

Jeg har smagt den mogu mogu ude på mit arbejd den med jordbær og kokos, men så tog de dem væk igen og jeg elsker den juice,

så har jeg et spørgsmål hvor kan jeg købe den som privat person for jeg savner den lækker juice.

Hvis jeg kan købe den eller bestille den hvad koster den eller en ramme hvad er prisen og hvor kan jeg købe den eller bestille den?

Håber at du kan hjælpe mig for jeg er så vild med den med jordbær og kokos den er så lækker den vil jeg gerne give 6 stjerner med en pil op ad.

Med venlig hilsen

Mogens

Hej Mogens.

Hvis du tjekker hans facebookside, så er der en som skriver, at der er mange som er blevet syge af at drikke den juice. Så pas på.

Den facebook side ser også meget død ud...!

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sige at jeg drak den meget på mit arbejd.

Jeg købte 4 af gange og den er jeg da ikke blevet syg af men den slukker tørsten bedre inden sodavand

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)