Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ivrig efter iværksætteri - Hvilket firma?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg hedder Mathias L. Christensen!
Jeg er 17 år gammel, og bor i Varde, og går på 1. år på innovations linjen på HHX.

Jeg vil rigtig gerne starte min egen virksomhed, jeg kan drive hjemmefra. udfordringen er så, hvad jeg skal lave.
Jeg har en idé om, at jeg evt. kunne drive en webshop, men jeg ved ikke umiddelbart, hvad jeg skal sælge på denne webshop.

Jeg har sådan set en udfordring, jeg beder Jer om hjælp til!
(Ja, jeg ved godt, at det skal være noget jeg brænder for, og ja, jeg brænder generelt set også for det. )

Hvad kan man sælge - hvor markedet ikke er mættet, på en webshop, bosat i Varde?

Har sådan set også en anden idé til en "virksomhed".
Det er så en servicevirksomhed, hvor jeg vil tilbyde min hjælp til virksomheder - store som små, med tastearbejde, såsom Nyhedsmail, indtastninger etc.

På forhånd tak!

- Mathias L.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Lindberg Christensen:
Jeg vil rigtig gerne starte min egen virksomhed
Det er der rigtig mange der gerne vil. De der har succes med det - har selv fundet på hvad de ville lave. Og det er forøvrigt også dem der i langt langt fleste tilfælde har succes.

Så start dit iværksætteri med selv at udtænke hvad du mener der mangler og er god til eller kan gøre bedre end andre - så er du i gang som iværksætter.

PS Så - taste / servicevirksomhed - hvis det er noget du brænder for - så sæt i gang!

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Varde
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indlægget, Per!

Jeg vil gerne starte med en servicevirksomhed, men problemet opstår så, når jeg ikke ved, hvordan jeg skal fortælle virksomheder, at jeg er her.

Jeg har også tidligere fået af vide, fra mine klassekammerater, at jeg bare skulle tage at komme i gang, for jeg er enormt god til det med grammatikken.
Hvis ikke jeg kan få fortalt nogle virksomheder, at jeg står til rådighed, er det svært, at starte.
Desuden skal jeg jo starte virksomhed. Er 17, så må gøre det i mine forældres navn, hvilket de også gerne vil hjælpe med!

Mangler sådan set det meste, for at kunne starte...
Er det forresten noget du kan hjælpe med, hvis det bliver aktuelt?

- Mathias L. 

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Lindberg Christensen:
men problemet opstår så, når jeg ikke ved, hvordan jeg skal fortælle virksomheder, at jeg er her.

Det hedder markedsføring.Smile Det er der mange der kan hjælpe dig med.

Hvis du vil forsøge selv, kan du f.eks. lave udtræk fra cvr.dk og ringe eller skrive direkte til relevante virksomheder.

Fra Varde
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu fundet ud af, hvad jeg vil sælge på min webshop!Skype-BigSmile

Mangler nu et navn til min hjemmeside/webshop...

det omhandler kunst, det skal være en '.com' hjemmeside, så dermed også navnet skal være på engelsk. Må meget gerne indeholde ordet 'Art' (kunst på engelsk), så kom med en masse bud!

På forhånd tak!

- Mathias L. 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Lindberg Christensen:

Har nu fundet ud af, hvad jeg vil sælge på min webshop!Skype-BigSmile

Mangler nu et navn til min hjemmeside/webshop...

det omhandler kunst, det skal være en '.com' hjemmeside, så dermed også navnet skal være på engelsk. Må meget gerne indeholde ordet 'Art' (kunst på engelsk), så kom med en masse bud!

På forhånd tak!

- Mathias L. 


Mathias, der er ingen der kommer og gør fodarbejdet for dig - tag dig nu lidt sammen, du kommer til at stå overfor meget større udfordringer end overstående og der er desværre kun dig selv til at ordne det. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom Hub lige strammer buen for hvordan man bør formulere sig (selvom budskabet er godt ment), vil jeg give ham ret med hensyn til hans budskab. Du skal ikke gå igang med noget, bare for at gå igang med noget eller fordi andre har gjort det. Du skal gøre det fordi du brænder for det, fordi du har en ide og du har en plan for at føre det ud i livet (enten oppe i dit hoved eller som en forretningsplan). Det lyder ikke til at du har det. Så slap af, fald tilbage og tænk over tingene. Når du får en ide, vil du være klar til at gå igang :)

Men med hensyn til dit studievalg, vil jeg da lige sige godt valgt - blev selv færdig på Varde Handelsskole sidste år ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)