Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt hjemmesidedesign

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag kære iværksættere

Jeg har et hjemmesidesystem til boligforeninger, som pt. køres som bibeskæftigelse.

Jeg opdaterede designet for lidt over en uge siden, og tænkte at I kunne komme med noget konstruktiv feedback. I kan se hjemmesiden her:

https://minabf.dk/

/Jeppe

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Overordnet set synes jeg rigtig godt om designet!

Jeg er personligt selv stor fan af måden du vælger at vise dit logo på i venstre hjørne :-)

På din banner viser du jeres koncept på tre forskellige platforme. Det er muligt at min begrænsede viden omkring emnet er årsagen, men jeg kan ikke se hvilke funktioner du visuelt prøver at vise på mobil og tablet. Endvidere tror jeg du vil kunne øge din konvertering, ved at få lavet noget "call to action" på dit banner. 

Du benytter dig af formuleringen "Tilmeld jer her", hvilket jeg godt forstår baggrunden for, da der er tale om en forening. Jeg er personligt tilhænger af at tale direkte til personen bag skærmen. Jeg ville skrive "Tilmeld din forening her". Giver det mening? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Tak for svar!

Det med knappen giver faktisk rigtig god mening - din formulering lyder bedre :)

Ang. call to action, så er knappen jo netop det?

Tilmeldt 15. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe ..

Mit svage bidrag til din side:

1. Prøv at sætte dig tilbage, rens hovedet for oplysninger om siden. Du er ejeren af nye og friske øjne, der ser siden. Der burde melde sig et spørgsmål: "Hvad er produktet på denne side?" Regnskabsprogram? Managementværktøj? Et eller andet værktøj? Kom spørgsmålene i forkøbet. Lad ikke de besøgende nå at miste overblikket og dermed lukke siden. Noget blikfang med de relevante oplysninger, som skaber lysten til at læse "al" den tekst, der er under billedet.

2. Ligesom Simon sagde herover. Der er en visuel opdeling af mobil, pc og ipad, men det der står skrevet under dem følger ikke denne opdeling, hvilket skaber lidt "forvirring"

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er glad for at det giver mening :) 

Ja det er korrekt, din knap fungere som call to action, men jeg savner mere i dit banner. Altså hvis du skaber interessen igennem dit banners visuelle fremtoning, giver det god mening at folk kan trykke på det , hvis de finder noget du synes om.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tillykke med hjemmeside, og flot design

Måske skulle du kig på det her:

Der er nogle ting som jeg skal bruge tid på at find ud af, Hvad sælger i og hvad kan i gøre for mig?, Synes at jeg mangler noget brugbar information omkring hvad i ligesom kan gøre for mig?.

i den blå box på forsiden "Tilmeld jer her", jeg vil nok gør sådan at man letter ligger mærk til den eller ser den hurtigere ved evt at den er Grøn eller andet, Evt også ligge den op i toppen over billedet så folk ser den hurtigere :)

Over på opret bruger siden, hvorfor skal jeg så klikke på den grønne knap til at opret bruger?,. Hvorfor er den ikke uder "sikkerhedskode"..

Hvorfor er logoet ikke større?

Synes godt at du kunne gøre footer større med det er information du har der nede..

Hvis du for lyst kan du kigge på SEO HER: http://www.jonathanlindahl.dk/sogemaskineoptimering-seo-ressourcer/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Petersen:

Hej

Tillykke med hjemmeside, og flot design

Måske skulle du kig på det her:

Der er nogle ting som jeg skal bruge tid på at find ud af, Hvad sælger i og hvad kan i gøre for mig?, Synes at jeg mangler noget brugbar information omkring hvad i ligesom kan gøre for mig?.

i den blå box på forsiden "Tilmeld jer her", jeg vil nok gør sådan at man letter ligger mærk til den eller ser den hurtigere ved evt at den er Grøn eller andet, Evt også ligge den op i toppen over billedet så folk ser den hurtigere :)

Over på opret bruger siden, hvorfor skal jeg så klikke på den grønne knap til at opret bruger?,. Hvorfor er den ikke uder "sikkerhedskode"..

Hvorfor er logoet ikke større?

Synes godt at du kunne gøre footer større med det er information du har der nede..

Hvis du for lyst kan du kigge på SEO HER: http://www.jonathanlindahl.dk/sogemaskineoptimering-seo-ressourcer/ 

Mange tak for alt jeres feedback - en del af tingene er allerede blevet opdateret.

Logoet er den størrelse det er, fordi det passer bedst ind i designet.

Ang. den grønne knap, så gøres der meget brug af disse ikoner på hjemmesiden. Det er de færreste steder vi gør brug af normale tekstknapper.

Jeg ser på om jeg kan gøre footer teksten større - regner med det er fontstørrelsen du snakker om?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er noget galt med siden på min telefon (gallery S5).

Scroll virker ikke og der er også nogle runde hjørner som sidder forkert.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt nok virker scroll hvis man bruger funktionen, hvor man ikke rør skærmen. Den virker dog ikke på den normale måde.

Dine knapper virker heller ikke på s5.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)