Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.gete.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Fra  www.gete.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at opbygge nyt site med henblik på salg af e cigaretter og e juice.

Det ville være fedt hvis i havde lyst at tjekke designet ud give mig et par kommentar om hvad i syntes:

www.gete.dk

Takker

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tillykke med din nye webshop :)

Jeg har et par kommentarer, til nogle forskellige elementer. 

Dit logo er i meget ringe kvalitet, dette vil jeg råde dig til at få styr på snarest. Logoet har en meget central placering på din webshop, dermed bør du kredse noget mere for det. Skriften i det logo er en smule tydelig, grundet skriften. Skriften kendetegner måske dine produkter, men jeg savner en klar kommunikation omkring hvilken webshop jeg er landet på. Hvis jeg var dig ville jeg derfor påfører et slogan under dit logo. 

Du har en header hvor du reklamere med forsendelse til hele Europa. Denne header fylder meget rent visuelt, og du bør efter min mening fjerne den, og rykke budskabet heri ned i den mørke bar nedenunder. 

Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Fra  www.gete.dk Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Kæmpe tak for din tid. Har fjernet headeren helt. Er enig i den fylder meget.

Vedr. logo'et så har jeg en del problemer med at lave noget i en god kvalitet. Syntes teksten tit bliver sløret. Har prøvet at lege lidt med pixlr.com men hver gang jeg gemmer og uploader billedet bliver det i en kvalitet under det som det ellers ser ud til.

Hvis der er nogle der har kendskab til et godt program gerne gratis og online som kan noget a la paintshop så må i gerne komme med ideer. 

@Simon: Slogan lyder godt har allerede fundet svaret: No smoke Just steam

Det smider jeg lige ind under logo'et når jeg har fundet et program der kan udfører mirakler ;)

Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Fra  www.gete.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lavet en ny test af logo'et 

Der ser ikke ud til at blive bedre. Billedet er lavet med transparent baggrund og en skiftstørrelse på 39

Selvle logo'et er 350*98 px og er gemt som png

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ellers at logoet er blevet en smule bedre end tidligere her :-)

Jeg synes personligt det ville være oplagt hvis du fik en e-cigaret eller nået damp med i logoet.

Super godt du har fjernet topbaren, synes virkelig det giver meget i forhold til overskueligheden på webshoppen

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det meningen man ikke skal kunne trykke på de links der er nederste på siden under info og min konto?

Mvh

Matt

 

Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Fra  www.gete.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm god ide... Prøver at arbejde lidt med noget damp for at se om det fungere... Ingen mange mange tak

Tilmeldt 23. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Fra  www.gete.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matt

Nej desværre skete der er fejl der jeg fik uploaded et billede af betalingslogoerne og det ser ud til at der er en fejl i prestashop. Har skrevet ti supporten for at finde ud af hvad det er der gør at de ikke virker. Fjerner jeg logoerne så virker de fint. Hvis jeg anvender en mobil så virker de også fint nok.

Håber på at gå endelig live om en måned hvorfor jeg håber alt dette kommer til at virke. Nets havde dog sagt til mig at disse skulle fremstå tydeligt på siden hvorfor jeg har sat dem ind der indtil jeg finder  en anden løsning eller får de links til at virke.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)