Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NEM ID support spørgsmål om forening = faktura ! Hvad søren skal man gøre?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er leder af en frivillig teaterforening for børn www.ZebraGruppen.dk og skulle bruge digital signatur i den forbindelse, den er dog udløbet og jeg ville bestille en ny.

For at bestille en ny skulle man anvende NEM ID, okay jeg prøver med mit private og det er desværre ikke muligt. Jeg skriver en mail til supporten om problemet, hvor efter jeg får trukket kr. 312,50 fra min firmakonto fordi jeg har henvendt mig til privatsupporten og de mener det er henvendt til erhvervssupporten.

Det skal lige siges at det at jeg underviser i teater i Zebra Gruppen, på ingen måde høre sammen med min webbutik www.BlikfangsKostumer.dk (mit firma).

Og nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre, for vælger jeg at skrive igen eller ringe koster det igen penge !

Nogen der har en idé om hvad jeg skal gøre????

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46445
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder brutalt at de trækker fra din firmakonto når du ringer fra forening - hvor kendte de den konto fra 

Nå men hvis det er en frivillig foreninger så er der (når I har haft en nemID før) en administrator for jeres nemID og det er en af jer som medlemmer der er blevet det. Kan du ikke finde ham, så tror jeg du skal oprette en helt ny digital foreningssignatur ud fra dig selv. Jeg har ikke helt forstået, om du fik løst dit problem - hvis du gjorde det, så tror jeg ikke det tidsmæssigt er værd at kæmpe for pengene, men det skal så være ud fra princippet

Jeg kan jo ikke svare hvordan de vil reagere, men jeg ville nok ringe og sige du HAR betalt tak i alle fald hvis du IKKE fik løst dit problem og så lad regningen få videre til foreningen som vel burde ha fået den, når du ringer på vegne af dem - som udlæg bare

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Min teater forening har ikke haft noget NEM ID, det er mig der står for det meste.

Jeg bruger jo min firmamail når jeg skriver og har en gang tidligere henvendt mig i forbindelse mig mit firma, derfor kender de min konto, men synes det er vildt at de bare trække et beløb sådan uden at læse min henvendelse først.

Jeg har ikke fået løst noget overhovedet, de har kun trukket beløbet, ikke svaret på min henvendelse.

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46445
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

det tror jeg de fleste vil være enig i Blikfang. Lad høre hvad du får løst - de bør jo i det mindste ha et klart løsningsforslag for pengene. Måske du skulle prøve som privat - men omvendt .- du har jo fået regning og burde få løsning. tsk tsk

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg din bank om de evt kan tilbageføre beløbet. 

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

sidste nyt.....

I to mails fra de nu skrevet at at jeg henvende mig til deres erhvervssupport. Jeg mener ikke at en frivillig forening hvor børn laver teater er et firma!

Og intet om at de har trukket penge fra min firmakonto eller at det var en fejl.

Jeg har så igen svaret at beløbet skal tilbage betales med det samme.

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46445
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

føler med dig men tror ikke at du kommer igennem fremadrettet med, at en forening -frivillig eller ej - ikke hører til erhvervssupport

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)