Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan nedlægges fogedforbud ???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

For næsten et år siden solgte jeg Vandklar.dk, Basismail.dk og fælleskalender.dk med den aftale at jeg skulle få del af overskuddet (præciseret i kontrakten), men køber (Jesper Jensen) er umulig at få fat i !!! 

Hvordan nelægger man fogedforbud ?

Vh.

Klaus Frederiksen

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Her skal du have en advokat henover, og samtidigt skal du gøre op med dig selv at der skal rejses et søgsmål. Det er nemlig en betingelse for bevarelse af fogedforbuddet at du rejser en sag indenfor 2 uger (tror jeg).

Tag fat i en advokat og find ud af om fogedforbud er anvendeligt i din sag, eller om der er andre bedre alternativer.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt ser det ikke ud til at være sammenhæng mellem din køber, og nuværende domæneejer, cvrnr på web etc (det er ikke hans navn)!!!

Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhh, jeg tror lige du skal lidt med lempe, i hvert fald. For vandklar.dk har opgivet cvr og det ejes af en anden person, end du nævner. Hvis denne person har købt af den person du navngiver og er uskyldig i dit slagsmål, kan du meget nemt få ørerne i maskinen for at hænge uskyldige ud. Bare et lille råd i forbifarten.

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Handelsbutikken står som køber men aner ikke hvem hun er... Aner ikke hvad jeg ellers skal gøre udover at finde mig i at blive snydt - har prøvet alt for at kontakte ejeren af Vandklar.dk
Fra Bedsted
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 207
Fra  TP CON Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus:
Aner ikke hvad jeg ellers skal gøre udover at finde mig i at blive snydt - har prøvet alt for at kontakte ejeren af Vandklar.dk
Jeg forstår så glimrende din frustration, det er slet ikke det...Man skal bare passe på at man ikke i tager en, indtil det modsatte er bevist, uskyldig og hænger "offentligt" ud.
Men nu slog lige op på http://whois.domaintools.com/vandklar.dk, og der står Jesper Jensen som administrator, med adresse og telefon nummer.
Nu ville jeg så, som næste skridt, tage fat i en advokat med oplysninger der er offentligt tilgængelige og forelægge ham sagen, evt. en af de dygtige advokater der hjælper herinde på Amino.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom P Jensen:

Klaus:
Aner ikke hvad jeg ellers skal gøre udover at finde mig i at blive snydt - har prøvet alt for at kontakte ejeren af Vandklar.dk
Jeg forstår så glimrende din frustration, det er slet ikke det...Man skal bare passe på at man ikke i tager en, indtil det modsatte er bevist, uskyldig og hænger "offentligt" ud.
Men nu slog lige op på http://whois.domaintools.com/vandklar.dk, og der står Jesper Jensen som administrator, med adresse og telefon nummer.
Nu ville jeg så, som næste skridt, tage fat i en advokat med oplysninger der er offentligt tilgængelige og forelægge ham sagen, evt. en af de dygtige advokater der hjælper herinde på Amino.

Enig.

Handelsbutikken ser dog ud til at være en enkeltmandsvirksomhed i en dames navn, og ikke Jesper Jensen's.

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er simpelthen mystisk... heldigvis fik jeg pengene han skulle betale for overtagelsen - det er så bare de penge jeg skulle have efterfølgende af indtægterne jeg ikke har mulighed for mm.

Kender i nogen gode advokater der hjælper herinde på Amino Smile ?

Vh.

Klaus

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)