Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig online efter +9 mdr. arbejde!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 13 person

Yes! Jeg har endelig lagt første version (beta) af mit nye iværksætterprojekt online!

Det har taget mere end 9 måneder med 12-18 timers dagligt arbejde ved tastaturet at udvikle og søsætte den første version af mit SaaS produkt, og det har endda færre funktioner end jeg egentlig gerne ville have det skulle have haft, og jeg ville meget gerne have brugt en måned eller mere på test. Men på et tidspunkt må man jo vælge at sige, at man har et minimum viable product, kalde det beta, og få det ud.

Det er det største projekt jeg nogensinde har arbejdet på alene, og min projektmappe indeholder mere end 800.000 linjer kode p.t. (dog inkl. nogle 3. parts libraries). For at sætte det i perspektiv, så svarer det til ca. 105 stk. af Kasi Jespers bøger, hvis koden skulle printes ud!

Størstedelen af systemet er udviklet på Starbucks, da jeg ikke har et kontor (gratis 50-60Mbit internet, og alt det kaffe man kan drikke på en dag for $2.35, og jævnligt gratis frokost er godt for et iværksætterbudget). I det hele taget er virksomheden bootstrapped fra dag 1.

Rent økonomisk har den lange udviklingsperiode sat sine spor. Mere end 9 måneder uden indkomst, og der er stadig flere måneder til at jeg kan begynde at tænke på løn. Så levestandarden er en del lavere i dag, end da jeg besluttede mig for at satse på dette projekt. Jeg købte i øvrigt en flaske Dom Perignon da jeg sagde jobbet op, og ville rykke proppen af den dag systemet gik online. Aldrig har en Dom smagt så godt!

Men nu begynder den sjove del, nemlig at få brugere på systemet, og se det blive brugt. Der er allerede nogle få brugere som selv har fundet vej, så jeg er optimistisk!

Du skal i øvrigt være velkommen til at kigge forbi websitet (www.inspireanalytics.com), og se hvad jeg har rodet med. 

Hilsen Carsten

Har drukket ca. 500 Venti Dark Roast på Starbucks mens jeg har kodet systemet, heldigvis har langt de fleste været gratis, takket deres fantastiske loyalitetsprogram.

POP! Vi er online...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke. 

Det ser godt ud. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Hobro
Tilmeldt 11. Jun 14
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med at projektet er kommet online. Super lækkert design/opsætning på sitet!

Som plan lægmand, skal jeg dog lige bede om at få conceptet forklaret. Hvis jeg har et firma der er  på FB - hvad kan du så? :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og så en Dom P.  Jeg er næsten ikke misundelig.

Tillykke Carsten.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumbs up for designet, lækkert, intuitivt og overskueligt.

Har dog ikke signet op, så ved ikke hvad der gemmer sig bag ved, men tænker det også er lækkert lavet :)

 

Pøj pøj med projektet

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op! Inspirerende! 

Jeg håber virkelig, at du kommer godt fra start og får succes.

Hvis du kæmper lige så meget på, som du har gjort indtil videre, så må chancen da være der :-)

Skål og tillykke herfra.

Vh.

Samuel

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Det er været spændende at følge med på sidelinjen gennem hele forløbet. Jeg glæder mig til at prøve dit SaaS produkt, som forhåbentligt vil dække nogle af de områder med statistik fra sociale medier, som jeg savner i mit daglige marketingsarbejde.

Held og lykke! :-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de venlige ord til alle! 

LKlitgaard:
Som plan lægmand, skal jeg dog lige bede om at få conceptet forklaret.

Jeg har taget det til efterretning, at det ikke er 100% klart, og tilføjet en side til websitet som gerne skulle give et mere klart billede af hvad man kan bruge systemet til. Siden er her: How to use 

De fleste som har anmodet om adgang skulle få en kode i løbet af dagen.

Mvh Carsten

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Fejer:
Det er været spændende at følge med på sidelinjen gennem hele forløbet. Jeg glæder mig til at prøve dit SaaS produkt, som forhåbentligt vil dække nogle af de områder med statistik fra sociale medier, som jeg savner i mit daglige marketingsarbejde.

I den første version viser systemet de mest grundlæggende nøgletal, men jeg arbejder på features som dykker dybere, og analyserer på flere metrics. Det er nok det du leder efter, og det vil nok være klar om et par måneder.

Jeg håber at du kan lave et grafisk facelift på systemet når det er tiden/pengene er til det. De grafik jeg har set på FB du har lavet er sgu lækkert!

Mvh Carsten

Tilmeldt 15. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker super interessant. Helt definitivt noget der kan bruges til at samle overblikket .. der er efterhånden så mange tråde der skal holdes styr på ...

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)