Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Spanien - Hjælp til bachelorprojekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer,

i håb om at få noget inspiration, erfaringer og hjælp, skriver jeg dette lille indlæg.

Kort fortalt skal jeg igang med mit bachelorprojekt, for ligesom alle andre, at afslutte min uddannelse. Min uddannelse er rettet mod den finansielle sektor, men da min interesse med tiden har bevæget sig andre veje, har jeg overvejet at lave en decideret case om import af et produkt fra Spanien.

Produktet er et biprodukt af vin fra en vingård i Spanien og med stor begejstring for produktet, overvejer jeg at lave en case omkring import af dette produkt med henblik på at sælge videre til B2B markedet, nærmere specialforretninger, delikatesseforretninger, restauranter etc.

Her er det så jeg med foldede hænder og ydmyghed vil bede om jeres indspark og erfaringer med henblik på et sådant projekt. Både projektet i praksis, men i samme grad også det rent teoretiske omkring at skrive en bachelor om emnet. Er det fx problemorienteret nok at skrive om opstart af import af et givent produkt? Hvilke udfordringer er der ved at importere fra et andet europæisk land, osv osv.

I øvrigt er det et projekt jeg håber på at kunne arbejde videre på sideløbende og efter endt studie.

Jeg tager imod alt med kyshånd og håber på, at ovenstående kan give et billede af, hvad min hensigt med dette indlæg er.

På forhånd mange tak!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)