Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange Klik for en normalt besøgt Web-shop om dagen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Fra  kimose Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

bruger rigtig mange timer om ugen, på og få min web-shop (pro-tools.dk) til at kører rimeligt, har ca. et gennemsnits antal besøgende på 40 om dagen ville selvfølgelig rigtig gerne have flere. 

Ville hører om der var nogen der ville dele, hvad deres web-shop havde af besøgende omdagen og hvor mange der er normalt for en værktøjs shop og have inde om dagen, hvis ens webshop skal kunne overleve og gerne give lidt overskud :-) 

Jeg er selvfølgelig også meget nysgerrig efter gode metoder og få flere besøgende.

Bruger meget tid på og skriver om produkter lave keywords så produkterne kan blive fundet på google ellers laver jeg reklamer på facebook og har nogle til og lave seo på mit site.

Glæder mig meget til og hører fra jer.

Mvh. Timmy Kimose - Pro-tools.dk 

  

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Timmy Kimose Frandsen:
Ville hører om der var nogen der ville dele, hvad deres web-shop havde af havde af besøgende, hvor mange der er normalt for en værktøjs shop og have inde om dagen, hvis ens webshop skal kunne overleve og gerne give lidt overskud :-) 

Der er ikke noget der hedder "normalt". Alt afhænger af om du får indtægter der kan dække dine udgifter. Så hvis du mener at du ikke tjener nok på din shop, så skal du kigge på konverteringsgraden. Dvs. hvor mange der er inde og besøge din shop kontra hvor mange der lægger en ordre. Du skal kigge på om de springer fra et sted.

Naturligvis kan det være en pegepind at kigge på andre shops i samme branche, men hvis jeg var dig så vil jeg hellere kigge indad end udad. Du kan sagtens komme ud for at der er noget der ligger og spærrer.

Du kan evt. hyre et firma/person der har forstand på det til at kigge din shop igennem.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan slet ikke sætte det op på den måde.

Er dine 40 besøgende alle organiske? 

For hvis jeg fortæller dig at jeg har 1.000 besøgende om dagen, ville du tænke du er langt efter. Men hvis jeg så på samme tid også bruger 1.000,- om dagen på reklame for at tiltrække folk til min shop, er det jo helt andet grundlag mine besøgende kommer fra. 

Du skal gøre det op i, hvor mange besøgende kan jeg få til min shop billigst muligt, og stadigvæk have en god konverteringsgrad, således at det giver overskud. 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Hobro
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Ipixel Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Google Adwords kan fortælle dig hvor mange besøgende du kan forvente for hvert ord. Men det er meget individuelt og nogle har jo et niche marked hvor 40 besøgende per dag ville være fedt.

f.eks. http://mbbiavl.dk/dk/bistader  sælger udstyr til biavlere, ville være super glad hvis bare det halve var tilfældet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)