Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på frontpage

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Jeg er ved at starte et selskab op der beskæftiger sig med reparation, salg & opkøb af apple enheder, derfor søger jeg lidt feedback på min frontpage.
Jeg vil gerne høre lidt om farverne spiller sammen og hvilket indblik giver det dig når du ser på forsiden?

kom gerne med konstruktiv kritik 

/Abiran 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abiran

Generelt synes jeg at dine farver spiller ganske udmærket sammen :-) ...dog synes jeg der er et par steder hvor du bør genoverveje farvevalget. 

Din tekst "Har din enhed gjort det godt" har du valgt et gøre hvid. Denne hvide farve går en smule i med den grå baggrundsfarve. Endvidere synes jeg det er stærkt forvirrende med de sorte streget bagved dele af teksten fra baggrundstegningen. Personligt synes jeg at idéen med baggrundsbilledet er ganske god, men du bør efter min overbevisning holde den adskilt fra dine budskaber til venstre. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

"Nu kan du benytte dig lejligheden af & købe...."  ?

Volapyk.

Udseendet som sådan; hvad har "goal" og dit tilbud med hinanden at gøre?

Farverne; OK

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abiran.

Jeg syntes ikke umiddelbart at billedet af basket kurv og bold, illustrerer at man kan sælge og købe brugt, eller at I kan reparere.

Hvad med en tegning af en som afleverer en mac med røg op fra og hvor en sælger giver penge til ham eller en mand som står med en fastnøgle og skruetrækker..?

Men I kan jo splitteste to billeder/forsider og se hvad som virker bedst ;-)

Farverne er jo heller ikke typiske Apple farver..?

Teksten/overskriften er lidt svær at læse, når det står iblandt, skyer og bold og streger.

Det var bare lige mine tanker ;-)

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon: Tak for svaret, vil nok lige se lidt på den baggrund måske justere den lidt eller vælge en helt andet der passer perfekt

Fru hartman: teksten skal du ikke bekymre dig om, vi ved udemærket godt at det er volapyk

Haar: tak for dit svar, det vil jeg lige kigge på !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)