Hej herinde Jeg søger juridisk rådgivning i en sag en et ny lejemål. I foråret overtog jeg et stort lager med brugsret med det samme, men med lejekontrakt pr 01.08 - altså ret nyt officielt. Den gamle lejer gør nu krav på noget af lagerets bestanddele (ikke umiddelbart flyttelige, men da muligt at afmontere / nedpille) Det er en tvist som udlejer og tidligere lejer forgæves prøver at løse. I mellemtiden står vi usikkert overfor hvad der sker, og kan ikke træffe endelig beslutning om at opsætte alternative installationer før denne tvist er løst med tidligere lejer. Det er jeg godt og grundig træt af da jeg har brug for ro til at komme videre og fokusere på min forretning i stedet. Men hvordan står vi rent juridisk når der er gået 6måneder +? Har tidligere lejer egentligt stadig krav på noget rent juridisk? Jeg vil gerne forklare sagens sammenhæng i nærmere detaljer og evt. betale for rådgivning. JEg regner med at en uforpligtende gennemgang af sagen kan klares over telefonen og tager ca. 30 min, så 1 time faktureret er forhåbentligt nok? Hilsen Morten |
Hej
Du skal være mere end velkommen til, at ringe eller sende en mail til os.
Venlig hilsen
Frederik