Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kreativ webdesigner/programmør til spændende projekt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Vi søger en kompetent programmør/webdesigner til realisere vores projekt, som har været på standby alt for længe. Vi har desværre ikke de fornødne kompetencer til at udvikle hjemmesiden selv(jeg har selv kun lidt erfaring i drupal). Derfor leder vi efter en dygtig udvikler, som kan oprette og evt. administrere hjemmesiden efterfølgende.

Hjemmesiden vil fungere som en database, som brugere skal kunne søge og sortere i ved at vælge/fravælge forskellige filtre. Brugeren oprettes via facebooklogin eller ved std. formel. Siden skal være attraktiv og simpel. Derfor leder vi efter en person med gode grafiske kompetencer. 

Jeg ser frem til at høre fra dig, så jeg kan fortælle meget mere om min idé.

 

Venlig hilsen

Sebastian Storm


Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
  • Hvad bringer I selv med ind i firmaet udover idéen?
  • Hvem er I? Hvilke relevante kompetencer/erfaringer har I hver især?
  • Kan I sige lidt mere om idéen, for at få en bedre forståelse for hvad den går ud på?
  • Hvordan skal ejerandelene fordele sig?
  • Hvordan skal projektet give afkast, og hvornår regner I med, det bliver aktuelt?
  • Hvor mange timer forventer I, at man hver især bruger på projektet ugentligt, og hvor mange bruger I selv?
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover bør du også være opmærksom på at en programmør ikke er det samme som en webdesigner, og vice versa.

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin 

Jeg vil gerne fortælle dig mere om projektet. Men jeg vil sætte pris på, at vi klarer det i en privat samtale. 

Mikkel

Tak for reminder. Jeg skal bruge begge dele til dette projekt. Så jeg håber at kunne finde en, der kan tage sig af begge.

Tilmeldt 22. Sep 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Betafirm Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sebastian Storm:
Tak for reminder. Jeg skal bruge begge dele til dette projekt. Så jeg håber at kunne finde en, der kan tage sig af begge.

Jeg er enig med Mikkel. Det er svært at finde en der er god til begge dele. Mit råd er, at finde en der har 100% styr på databaser, da det er kernen i dit projekt. Det er faktisk en vanskelig diciplin hvis det skal fungere ordentligt og skal kunne skalere. Jeg har selv valgt at basere det grafiske i første generation af mit system på købte templates, og så fokusere på at få backend'en til at køre godt. Så må specialdesignet grafik kommer i en opdatering, når midlerne og tiden tillader det.

Beklager at jeg er med til at skabe støj i din tråd og din søgen på en parter, men mit råd er velment, og baseret på mine egne erfaringer som udvikler på adskillige projekter.

Held og lykke med projeket!

Hilsen Carsten

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom du nævner at opsætningen af database kan være vanskelig opgave, har jeg søgt i del på emnet. Og det virker til at du har ret ;) Jeg vil derfor fokusere på at finde en person, som har styr på dette. Først skal jeg have en velfungerende backend. Efterfølgende vil jeg fokusere på det grafiske aspekt af hjemmesiden.

Mange tak for dit råd Carsten, det sætter jeg pris på. Alle råd er meget velkomne.

Hilsen Sebastian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)