Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ung multimedie-designer eller andet grafisk talent

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg er en 20-årig erhvervsøkonomi studerende der har bestemt mig for, at jeg vil forsøge at starte en virksomhed.
Min erfaring er begrænset, men jeg vil give det et forsøg.

Anyways, i forbindelse med dette, søger jeg en ung multimediedesigner, eller anden person som er dygtig til grafisk arbejde på computeren. Måske en under uddannelse eller lignende.
Her er blot tale om et samarbejde, bestående i, at den service jeg nu engang har tænkt mig at udbyde, somme tider kan kræve grafisk design og lignende. Det har jeg ingen kendskab til overhovedet, og derfor tænker jeg det er smart, at alliere mig med en multimedie-designer, som jeg så vil få til at klare opgaven, som vedkommende selvfølgelig får betaling for. 

Jeg har ikke nogle vilde krav til virksomhedserfaring eller lignende. Det foretrækkes selvfølgelig med en ung ildsjæl, der virkelig gerne vil give det et forsøg, og forhåbenligt udvikle sig hen ad vejen. Dog forventer jeg selvfølgelig at du er dygtig!   

Teksten er ikke særlig informativ, men foretrækker at der bliver smidt en besked i min indbakke, så kan jeg altid uddybe. Det trods alt ikke fordi jeg har opfundet den dybe tallerken :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du en mail du kan kontaktes på? Ellers skriv til samuel@erhvervshjemmesider.dk , vi kunne godt være interesseret i at høre lidt mere. 

Venlig hilsen

Samuel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)