Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort transaktion vs. Paypal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 5. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille webshop hvor kunder betaler via PayPal konto, hvorefter der genereres et brugernavn og password efter købet. Mange kunder falder fra fordi det er for besværligt. Jeg ønsker en anden betalingsløsning, men omkostningerne skal helst være små. Har du en god løsning, vil jeg blive meget glad? Hvor får jeg den integreret til min hjemmeside www.BeståKøreprøven.dk ? Med venlig hilsen, Betina`s køreskole.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina,

Jeg kan se s2member (som du bruger på din side) har et plugin til Stripe. Måske kan du ansøge Stripe om at komme med i deres danske beta. Du betaler omkring det samme i gebyr til Stripe som du gør til PayPal, men det hele kan du integrere fuldstændig med din side.

Fra Randers
Tilmeldt 5. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer og mange tak for dit hurtige svar.

Hvor henvender jeg mig for at få integreret Stripe løsningen til min hjemmeside? Jeg har desværre absolut ingen kompetencer what so ever både med hensyn til at ansøge ved Stripe eller sætte tingene op så det kommer til at køre for mig. Jeg har brug for en administrator til at gøre det for mig.

Mvh. Betina.  

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første skridt er at gå ind på https://stripe.com/global og skrive din email i feltet til højre og vælge Denmark. Der kan godt gå noget tid før du får en invitation til deres beta. For at kunne bruge det skal du have s2member pro, hvor der er mulighed for at integrere stripe.

Ellers kan du jo prøve at se på Amino Freelancer - eller hvis du skriver til mig kan jeg måske lige hjælpe dig. Det er ikke noget der tager forfærdelig lang tid.

Fra Randers
Tilmeldt 5. Apr 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen. Jeg vender muligvis tilbage til dig, når jeg har sat mig ind i tingene. Go´ søndag.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)