Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skynd dig langsomt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Mandeterapeut.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

SKYND DIG LANGSOMT!

Jo mere du skal nå i højt tempo - des mindre når du! Hamsterhjulet og overlevelsesmode får dig til at glemme dig selv og dine behov. Hold op med at tro, at du kun er noget, hvis du gør noget for andre. Sænk tempoet, fordi det giver dig balance og overblik til at gøre det, der gør dig glad og tilfreds. Når du er nede i tempo, du får gjort meget mere, da du selv kan følge med. 

Kender du det? Jeg holder foredrag om netop det at handle med negativ handlekraft, og hvordan du kommer til at handle langt mere konstruktivt, når du sænker dit tempo og kommer over i den positive handlekraft. Se mere her: http://www.athenas.dk/anette-joensson.htm

www.mandeterapeut.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hvordan kan man hedde mandeterapeut og være ne kvinde?:) Jeg er bare nysgerrig...

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Mandeterapeut.dk Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Det er helt okay, du spørg. Jeg har arbejdet med mænd, der ønsker at udvikle sig

personligt både på jobbet og privat.

Jeg ved derfor en masse om, hvordan mænd tænker, føler og reagerer, når de er pressede og kede af det.

Jeg har skrevet bogen 'Fra mand til menneske', hvor en række mænd fortæller om, hvad de har fået ud af at

arbejde sammen med mig. Når jeg har mine sessions er det for mange mænd rart, at jeg er en kvinde, der måske

tænker og føler feminint ligesom deres partner. Det kan give nye input og indsigter.

Se mere her: www.mandeterapeut.dk Jeg håber det er et svar du kan bruge.

Gode hilsner

Annette Jønsson

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

interessant:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)